|
|||
|
|||
Golf 5 1.6 fsi uitlaat op maat?
Hallo,
Ik heb een golf 5 1.6 fsi. Op t moment zit er een flexibelestuk tussen gelast, kat er tussen gelast en een GTI einddemper er aan gelast. Alles resoneert als een gek en ik vind t gewoon flut.. Maar de GTI einddemper vind ik wel leuk klinken en staat beter dus die wil ik eronder houden. Weet iemand in de omgeving Utrecht (of niet te ver daar vandaan) een goede uitlaat op maat garage die misschien van voor tot achter een mooie pijp kan maken. Ik zit namelijk ook met de sensoren en de 2 katalysatoren etc. Het moet wel goed werken allemaal. (Of pas klaar is ook goed) Heeft hier iemand ook al ervaring mee bij een golf 5? Gr. Sander
|
||||
|
||||
Jelmer, JMTuning
Nu rsv-uitlaat.nl volgens mij
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit! Binnenkort even een offerte bin hun laten maken!
Heb jij ervaring met dit bedrijf?
|
||||
|
||||
Ikzelf niet, maar genoeg mensen uit de vw wereld wel. Heb tot nu toe nooit iets slechts gehoord over Jelmer's werk
|
|||
|
|||
Heb zelf op mijn 2.0 FSi een uitlaat op maat laten maken bij Jelmer. Vanaf het blok tot aan de Remus einddemper.
Klinkt lekker 'vol' |
|
|||
|
|||
Quote:
En qua gezeur met sensoren? Geen last?
|
|||
|
|||
JMTuning die zorgt ervoor dat alle sensoren netjes terug geplaatst worden.
Zodat je geen storing krijgt. |
|
||||
|
||||
Quote:
Jelmer idd www.rvs-uitlaat.nl/contact |