![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zat weer eens wat op ebay te neuzen, en bedacht mezelf dat het wel handig zou zijn om een lijst van tuning merken op te stellen welke je dan op ebay kan natrekken op interessante onderdelen.
mijn interesse gaat voornamelijk uit naar merken die er ten tijde van de golf 1/2 ookal waren en toen al accesoires hebben uitgebracht. dus geen nieuwerwetse imitatie zoals MHW, FK enz dat spul kennen we allemaal wel. ik steek van wal: Zender (bumpers, spoilers, velgen) Nothelle (van alles) Bickel (? weinig van te vinden) TeZet (uitlaatspruitstukken) Kamei (accesoires en bumpers, ook wel Kamai genoemd) Treser (lichten, spoilers) Schrick (nokkenassen, kleppen, zuigers, enz) Votex (originele accesoires, middenconsoles) BBS (spoilersets en natuurlijk velgen) Oettinger (van alles) König (Kuip- en sportstoelen) ABT (veren, motordelen) Hartmann (uitlaten, velgen, accesoires)
sportklassiek klassieker forum Last edited by berendd : 24-07-2005 at 20:46. |
|
||||
|
||||
![]() En dan iedereen van Volksforum.com lekker tegen elkaar opbieden
![]()
|
||||
|
||||
![]() hehe, liever niet natuurlijk, maar te voorkomen is het niet, niet iedereen zal op dezelfde dingen bieden denk ik.
|
||||
|
||||
![]() Nee maar op deze manier heb je nooit meer mazzeltjes.
|
|
||||
|
||||
![]() nee ok das waar..
mazzeltjes zoek je toch in spelfouten, en onderdelen die in verkeerde categorien staan... tenminste ik wel.. of je zorgt er gewoon voor dat je een auto hebt waar niemand de onderdelen van kan gebruiken.
|
||||
|
||||
![]() trezer is met een "S"
![]() |
|
||||
|
||||
![]() idd :o
|
||||
|
||||
![]() verkoper typt het gewoon over...maar idd zoeken op dergelijke spelfouten levert soms leuke dingen op.