#1
|
||||
|
||||
drukregelaar??
In de loods waar ik aan het opschuren ben en mijn auto ga herspuiten (budgetoplossing, I know) heb ik een oude compressor van Brown gevonden. Ding werkt nog, enigste probleem is dat ik er geen drukregelaar op zie zitten.. Mijn schuurmachine moet aan 6.3 bar werken en zoals ik gelezen heb moet je voor spuiten rond de 2 bar hebben. Probleem gezien deze compressor tot 11 bar gaat.
Bestaan er geen drukregelaars die je zo in je druklijn kan zetten? tussen je compressor en de lijn bijvoorbeeld, of tussen de lijn en je spuitpistool of schuurmachine? Ik had al eens op amazon gekeken maar ik geraak er niet uit, zie daar 'air flow regulators' die je in-line kan zetten, maar is dit hetzelfde als een drukregelaar? Ben een beetje in de war, daarom vraag ik hier eens wat ik hiermee moet! |
#3
|
||||
|
||||
Ik heb toen een drukregelaar/manometer voor aan me pistool gekocht was maar 15€.
Of er iets bestaat wat je op de compressor kan maken lijkt me wel heb het zelf alleen nog nooit gedaan dus hier kan ik je helaas niet mee helpen.
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#4
|
||||
|
||||
Easy!!! type manometer compressor maar is in bij Google
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#5
|
||||
|
||||
reduceerventiel met olie en waterafscheider er tussen zetten ,kost niet zoveel..
zorg wel dat de compressor stopt met pompen bij 8 bar..dwz de druk mag niet hoger oplopen anders klapt de ketel uitelkaar..het kan zijn dat dat kapot is of dat het eraf gesloopt is in het verleden |
#6
|
||||
|
||||
ik zou deze niet met oliepot nemen want dan krijg je problemen met het spuiten
|
#7
|
||||
|
||||
Ok dankjewel iedereen!
Heb een reduceerventiel met afscheider besteld, komt in orde dus! |
#8
|
||||
|
||||
Resultaat zien we van zelf toch
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |