|
|||
|
|||
Heeft iemand dit onderdeel voor mij, golf 2 EV motor.
Hallo,
Ik heb het volgende onderdeel nodig voor mn ev motor, Het buisje voor de verbuiksmeter is afgebroken, en lijmen is geen optie, het blijft afbreken. Kan iemand gelijk eens kijken wat het onderdeel nummer is van dit ding ? Ik heb het voor het gemak rood omcirkelt. Alvast bedankt! Ramon |
|
||||
|
||||
rubber slang over lijmen?en in die slang steek je dan een koper koppelstukje ofzo (of van die plastiek verbindingsstukken van je ruitensproeiers. in aquariumwinkels hebben ze daar zat dingen voor)
|
|||
|
|||
is een terug slag klepje kan je van elke golf 2 of 3 gebruiken. ligt genoeg van op de sloop.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Nee dat is niet mogelijk is een EV motor met K-jet eehj, met 3 grote slang aansluitingen, zie foto en een klein pijpje voor de vebruiksmeter. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zal eens kijken bij de tuincentra Ik heb al wel veel online gezocht, je kan dit soort dingen nog wel nieuw vinden maar niet de juiste helaas. De meeste lopen alleen maar rechtdoor, terwijl bij mij de aansluiting op de Hoofd Rem Cyl. via de onderkant loopt. De andere kant loopt naar mijn inlaat spruitstuk |
|
||||
|
||||
Quote:
Deze zijn toch gewoon standaard vaak afgedopt. Arno
|
|||
|
|||
Quote:
Nee was het maar standaard dan scheelt dat weer een berg zoekwerk. Maar als er ergens moeilijk aan te komen is, dan is het wel EV motor onderdelen van K-jet. Die wagens zijn maar 3 jaar gebouwd, in totaal iets van tegen de 4000 zijn er gemaakt. Dus vrij zeldzaam, wereldwijd dan he! |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
ik zal eens kijken, heb ook een EV en nog een reserve blok en onderdelen, ben alleen niet zeker dat ik zo nog 1 extra heb liggen.
|
||||
|
||||
heb nog wel partij ligge ,
zal es kijke voor jou ,
|
|||
|
|||
Precies die slang zit er aan vast, dat is een compleet setje, ik moet dus no. 3 hebben |
|
|||
|
|||
Quote:
O dat zou geweldig wezen! Kijk maar even dan hoor ik er wel van, anders moet ik zelf iets gaan bouwen |
|
|||
|
|||
Quote:
Oke dank je wel alvast! Als je wat gevonden hebt dan moet je het maar even laten weten |