|
|||
|
|||
zoek een ervaren lasser voor mijn gol1 belgie
hallo ik ben op zoek naar een ervaren lasser di dit deftig zou kunnen herstellen.
|
|
|||
|
|||
hoe bedoe je ja de roest komt van buiten in de wielholte e.
en aan de tank is ze ook wat roest daar kun je een nieuw plaatje voor kopen en in de wielholte zo een nieuw binnenscerm he of zie ik iets over het hoofd ? |
|
||||
|
||||
Uit ervaring: wrs de tank ook rot, en de vulhals. Zou ik ook gemijk mee veranderen als er roest aan zit.
|
|
|||
|
|||
wat bedoel je met vulhals de darm van de naft of het rond gat dat ga ik nieuw halen ja is maar een vierkant plaatje uitslijpen e en inlassen?
en hoe heb jij het gedaan zelf of ervaren persoon laten doen ? |
|
||||
|
||||
Van waar ben je en heb je een halfautomaat ter beschikking? Ik kan wel lassen, kijk eens in mijn topic. Beide, de hals zelf baar de tank zou ik ook mee veranderen
|
|
|||
|
|||
ik ben van bornem provincie antwerpen en nee heb hier geen halfautomaat staan dusja.
van waar ben jij? en wa voor platen gebruik ik gewoon constructiestaal ? Last edited by davidvermeulen : 24-01-2014 at 17:43. |
|
||||
|
||||
Dan kan ik je niet helpen, ik deed mijn laswerken op mijn vorige werk. Je jan gewoon 1mm sraalplaat gebruiken.
|
|
|||
|
|||
ok dan ga ik sommige punten zelf doen. maar hoe werk je di dan verder af 2k epoxy erop plamuren terug 2k epoxy en kleur erop?
langs de binnenzijde kan ik er gewoon rode menie opzetten en in de grondverf 2kepxy? |