|
|||
|
|||
Welke radiateur ?
Ik heb vandaag een G60 Rallye intercooler in de corrado gemonteerd.
Nu vraag ik me alleen een ding af welke radiateur moet ik hier voor gebruiken Ik kom niet uit in de originelen punten van de balk namelijk met de radiateur en de intercooler verder naar voren plaatsen is ook geen optie.. En de ventilator krijg ik er ook niet meer tussen dat word veel te krap en dan zou ik tegen de retourbuis van de G-lader aankomen.. Iemand enig idee ??
|
||||
|
||||
zeker weten een rallye intercooler ? dan moet je namenlijk je sleepoog wegslijpen he
|
|
||||
|
||||
Weet niet of je er al een Spall fan op heb zitten ? scheelt ook weer een boel ruimte.
|
|||
|
|||
kijk maar in me topic ruud hij zit er echt in haha
ik zat inderdaad al aan een spal fan te denken
|
||||
|
||||
normaal past het makkelijk met orginele Fan.De motorruimte van een golf en corrado zijn exact even groot.Ik heb het zelf ook jarenlang met orginele fan gehad
|
|
||||
|
||||
Misschien staat je intercooler te dwars en kom je daarom niet helemaal uit omdat je daarom je radiator ook anders moet plaatsen. Ook zou het door je aftermarket buizen kunnen komen dat het net ff anders past?
Ik vind het in ieder geval knap dat je hem zo langs je sleepoog hebt kunnen plaatsen, dus denk dat je daarom aan de andere zijde niet helemaal lekker uitkomt.
|
|||
|
|||
@ Ruud en Quattro: ik heb het passend gekregen zoals het hoord ik had al een stuk weg geslepen bij het sleepoog en hij zat erin maar na nog eens goed/rustig gekeken te hebben zag ik dat ik een stukje te weinig had weg geslepen waardoor de intercooler klem zat... mijn fout
nu alleen nog opzoek naar een rallye radiateur
|
||||
|
||||
Mooizo, het is ook krap.. Met gewone radiateur kom je wel weg hoor, koeling ook, al heb ik er wel een oliekoeler bijzitten, misschien een brede radiateur van een met airco gebruiken?
Volkswagen Lupo 3L '00 Volkswagen T4 Westfalia Joker '98 Last edited by Quattro_38 : 07-01-2014 at 10:27. |
|
||||
|
||||
er is maar 1 radiateur die overeen komt met de bevestiging van de intercooler,en dat is die van een rallye.Helaas zijn die orgineel nergens meer te vinden,en imitatie ook moeilijk.Die van een g60 met airco komt ook niet overeen met de maten
|
|
||||
|
||||
Weer wat geleerd. Bij mij is het in ieder geval stabiel zat geplaatst en de koeling is ook prima met de kleine radiateur.
|
|||
|
|||
Ik heb nu ook die kleine geplaatst zit goed en ook netjes vast, dus ik laat het voor wat het is