|
||||
|
||||
1983 Jetta 1
Tis gebeurt, soort van luxe is ingeruild voor een fossiel.
Zou het nu dan toch een museum stukkie zijn? Het wagentje is vlekkeloos in alle opzichten. Her en der gebruikssporen, piepkleine plekjes steenslag. TUV papiertje erbij met 96.000km er op. Laatste beurt bij 95.000, oud vrouwtje bla bla bla Interieur is perfect. Even naar Nijmegen gecrost want wat van ver komt is lekker! Of t allemaal waar is zal allemaal wel, de staat is er iig naar Zal minimaal aan geklooid gaan worden, zoals ik al zei, schroefsetje en spik en span ATS cup. Toedeledokie |
|
|||
|
|||
mooi bakkie hoor, en inderdaad richting de aardbodem, en een paar vette blingers maken em al af! succes er mee
|
|
||||
|
||||
Knappe jetta !
Verlaging en knap set velgen zullen hem goed doen. Een klein minpuntje vind het nieuwe kenteken op een oldie. Aan de andere kant vind ze maar eens in deze staat hier in Nederland. Succes ermee ik blijf t topic volgen Groet, Marco |
|
||||
|
||||
Nice
|
|
||||
|
||||
Erg mooi! De Jetta oogst is goed dit jaar
Kijk meteen even naar je distributieriem! We hebben net die van mij eraf gehaald, en ik ben me rot geschrokken.... totaal uitgedroogt na jaren stilstand Je plannen staan me wel aan, die van mij gaat dezelfde kant op. Jan
|
||||
|
||||
mooie jetta!!! ziet er op de foto's echt super uit...
|
|||
|
|||
zo dat ziet er goed uit !!
ats'en en een stuk zakken zal hem goed doen ! gr. Martijn
|
|||
|
|||
ben ik het helemaal mee eens!! Want een super mooie jetta
|
|
|||
|
|||
Seuwww. Dikke jetta ouwe !!
Geil kleurtje en het interieur is ook seksie
|
||||
|
||||
erg nette staat zo te zien op de foto`s!
houden zo!!! plat met bling en klaar!
|
||||
|
||||
Wow! Supermooie Jetta en dat interieur ziet er ook nog als nieuw uit! Succes ermee!!!
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
||||
|
||||
Zo echt een zeer nette Jetta. Veel plezier er mee
|
|
||||
|
||||
mooiste kleur voor een jetta!!
|
|
||||
|
||||
Heej Ed, knappe wagen! Komt weer helemaal goed
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit !!
Alleen jammer van het nieuwe kenteken moet daar wel heel erg aan wennen .
|
||||
|
||||
Quote:
ja ik ook, had de RDW al gebelt of ik geen blauwe kon krijgen. kan alleen als je van voor 01-1978 bent. Last edited by Edward : 05-04-2009 at 08:45. |
|
||||
|
||||
Quote:
zal dat vandaag eens gaan bekijken dan. Mocht ie klappen; bij oude 8v blokjes kwamen geloof ik niet de kleppen tegen de zuigers aan toch? daar was iets mee, ben t ff kwijt.... |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik weet niet hoe het werkt met die nieuwe kentekens.. maar die van mij is ook niet van voor 1987. En ik ben gewoon naar een automaterialenzaak hier in de buurt gegaan en blauwe platen laten drukken. Dan krijg er geen stempel in dus je moet de gele wel ff in de kofferbak gooien.. Misschien kan het ook wel bij die nieuwen |
|
||||
|
||||
Quote:
Gaat er uiteraard om dat je AUTO van voor 01-1978 is...ipv jezelf... Quote:
Van elk kenteken kan je illigaal een blauwe laten maken..maar wat Edward bedoeld is dat hij een oldtimer kenteken met combinatie 00-YB-00 wilde,maar dat dat alleen mogelijk is als je auto van voor 01-1978 is..Alleen bij die combinatie (en ouder) mag er blauw gebruikt worden.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |