|
||||
|
||||
rvs remleidingen
Hallo,
Ik zat op de site van biesheuvel te kijken naar een setje gevlochten rvs remleidingen van goodridge. Ik word er echter niet echt wijzer van welke ik nou moet hebben. Ik heb een golf 2 gti 8v. Achter de gewone gti schijfremmen en voor een setje 280mm schijven van een G60. Alles zonder ABS (voorremmen hebben wel abs maar word niet gebruikt). Welk artikel moet ik nu hebben? Ik heb de keuze uit de volgende voor zover ik weet: XVO-3647-B6 (Opmerking : ALL CARS - NOT G60 ABS) XVO-1953-B6 (Opmerking : MOT.EV 1781CC 82KW) XVO-17129-B6 (Opmerking : GOLF G60/ABS FRONT CALIPERS) |
|
|||
|
|||
Even mailtje sturen naar biesheuvel?
|
||||
|
||||
Of een setje op maat laten maken zijn de nippels ook gelijk van RVS.
kleurtje kan je uiteraard zelf uit kiezen en ze zijn zelfs incl verzenden net iets goedkoper als die van Goodridge http://www.kaido-autosport.de/index...Volkswagen.html Je kan het beste een mail sturen met wat je nodig heb aantal leidingen lengte en welke nippels. Had ze vrij snel binnen 1,5week
|
||||
|
||||
Let er wel op hoe de remleidingen zijn aangesloten op de voorste klauwen.
Ik heb de slangen rechtstreeks in de klauw maar volgens mij zit er origineel eerst een stukje stalen leiding, zie foto: Last edited by Dokter D : 19-12-2013 at 20:24. |
|
||||
|
||||
Ik had biesheuvel al gemaild maar die konden mij geen duidelijk antwoord geven.
Bij mij mist dat stukje harde leiding. Heb nu een set besteld die gelijk in de klauw geschroefd word. Zouden vandaag of maandag binnen moeten komen. Kom er dan snel genoeg achter of het past. Zodra ik het weet plaats ik ook het onderdeel nummer even |
|
||||
|
||||
Vandaag de leidingen binnen gehad. Gelijk ff gepast en dat doen ze.
Onderdeel dat ik besteld heb is "XVO-3647-B6". Deze schroeven direct in de klauw. |