#1
|
|||
|
|||
polo wel of niet starten?
Ik heb mijn polo eaton project bijna klaar en vroeg me af of ik deze gewoon kan starten en rijden zonder hem eerst te chippen.
Gaat om een 1.3 g40 blok met een m45 eaton charger. Snelle nokkenas schrick Grotere mapsensor Grote fmic. Motorblok heeft complete revisie gehad. Kan ik hier gewoon mee gaan rijden? Is dit veilig voor mijn blok?
__________________
Polo 2c steilheck carb project!! Polo g40 eaton!! Project....( bijna klaar) |
#2
|
|||
|
|||
Iemand
__________________
Polo 2c steilheck carb project!! Polo g40 eaton!! Project....( bijna klaar) |
#3
|
|||
|
|||
hang er een air/fuel meter in kun je het zien, maar rijden lijkt me niet zo handig.
|
#4
|
|||
|
|||
Air fuel moet ik zowiezo meten als ik hem wil starten.
Denk zelf dat de injectoren nog te klein zijn en zal een set van de g60 moeten kopen. Dan zal de air/fuel wel goed zijn. Is het dan te doen om te gaan rijden of eerst een chip laten schrijven? Ik zie op allerlei fora dat meerdere mensen die zoiets gedaan hebben gewoon zijn gaan rijden met de auto. En hebben hem niet gechipt naar behoren.
__________________
Polo 2c steilheck carb project!! Polo g40 eaton!! Project....( bijna klaar) |
#5
|
||||
|
||||
Laat gewoon een chip schrijven, aan zo'n goedkoop A/F metertje heb je niks aan..
Starten en rustig rijden maakt niks uit als hij enigzins goed loopt, maar ga niet vol gas lopen geven, anders loopt hij zo naar de klote, zeker als hij te arm loopt en de ontsteking niet klopt. |
#6
|
|||
|
|||
A/f zowiezo meten met professionele meter.
Ontsteking meten met een stroboscoop. Dan pas rijden
__________________
Polo 2c steilheck carb project!! Polo g40 eaton!! Project....( bijna klaar) |