#1
|
|||
|
|||
Airride polo 6n onder golf 2
Zoals de titel verluidt.
Het past, dat weet ik, de achterpoten zijn zeker 6 cm korter dus zal erg laag kunnen. Maar, hoe zit het met de rij hoogte? Het idee is namelijk, om ook met de auto en met 2 kinds op vakantie te kunnen. Dan is een redelijk normale rij hoogte wel wenselijk. Maar lukt dit ook? Heeft iemand deze ervaring? Ik wil graag 17" onder de golf 2 en dus airride. Onder de motorkap komt een AFN (1.9 TDI) Wil dat met de gewichten ook? Groet Dominique |
#2
|
|||
|
|||
Is 17" niet aan de erg grote kant?
|
#3
|
|||
|
|||
Quote:
Kort gezegt, NEE
__________________
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ) Golf 4 variant (tzt on air ) Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ) |
#4
|
|||
|
|||
Quote:
Duidelijker had ik het niet kunnen verwoorden Nu nog iemand met een topic geplateerd antwoord, en ik kan weer verder |
#5
|
||||
|
||||
Als je de goede velgmaten hebt zal dat wel lukken.
Waar ik me meer zorgen over zou maken is dat de veerpoten achter nogal wat korter zijn. Ik heb ooit een schroefset van een rallye onder een gewone 2 gezet en die achterschokbrekers waren ook 6-7cm korter maar kon dit niet passend krijgen... |
#6
|
|||
|
|||
Nee en dat is dus ook waar ik me zorgen om maak.
Komt dat allemaal wel goed, gezien de 6/7 cm die de poten korter zijn. Met air kun je heen en weer, maar hoe ver???? |
#7
|
|||
|
|||
Niet genoeg, stel je monteerde standaard 6n schokkers dan zijn ze dus al dik 6cm korter dan van een golf
Reken er op dat het bij een airride set gaat om een verkorte demper set, dus je zal op maximum hoogte ruim 6 en waarschijnlijk zelfs eerder 10-12 cm lager uit komen dan standaard, dat is in hoogste stand erg laag, sterker nog 12 cm is al veel als zijnde vaste verlaging |
#8
|
|||
|
|||
Thanks voor de uitleg, het is me duidelijk.
Kan beter een set voor de golf zoeken. |