![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Met pijn in mijn hart in de verkoop. Wegens finiancele redenen en werkomstandigheden in de verkoop. Een golf mk1 cabrio uit 1988 met een 2.0l 16v motorblok van een corrado uit 1991. De motor is van een bekende geweest die hem heeft uitgebouwd omdat hij zelf met een 16v G60 wilden gaan rijden. Het gaat om een 2.0l 16v 09a uit een corrado, dus geen abf maar met ke-jettronic injectiesysteem. Heb de golf in mijn laatste schooljaren gekocht en toen kon ik in de winter de auto laten staan ivm het ov. Nu ik heb ik de auto dagelijks nodig. Zelf vind ik het zonde om de auto als dagelijkse auto te gebruiken. Heeft sinds 11-12-2013 weer een gloednieuwe apk, zijn wel wat reparaties geweest maar dit is allemaal door een gespecaliseert vw garage gedaan. Ben er altijd zeer zuinig op geweest, tot ergenis van de vriendin ![]() Motor is afgelopen jaar ingebouwd en hierbij de moeilijkste bereikbare onderdelen vervangen. -krukaskering bakzijde. -waterpomp pakking -waterpomp nagekeken, was nog in topstaat -komplete koppelingsset -bougies -nieuwe bobine -nieuwe bougie kabels -kleppendekselpakking vervangen -pakking van de spinnenkop vervangen -koelflens op de kop, bakzijde vervangen -revisieset tbv de schakelstangen(moet nog gemonteert worden) Met op maat gemaakte rvs uitlaat systeem met een mooi geluidje. Open inlaatsysteem met kr inlaat (dikke buizen), powerrohr en pipercross open luchtfilter. In december 2012 compleet nieuw dak met skailere binnenhemel laten monteren. Met dakhoes in stoffen uitvoering die je bijna nergens tegen komt. Orgineel mk1 cabrio sportline recaro interieur compleet met deurpanelen en bijpassende automatten. Auto staat op orginele bbs velgen met zomer banden, rubber kan nog een dik seizoen mee maar de velgen hebben betere tijden gekent. Van de buitenkant ziet de auto er nog goed uit, heeft wel zn gebruikerssporen en de achterklep is door de vorige eigenaar in een andere kleur laten spuiten. Er zitten nu echte fifft donkere achterlichten in(orginele achterlichten ook aanwezig) Uitgevoer met verstralers en de orginele koplampen, tevens ook een embleemloze grill, heldere kruislampen en h4 xenonverlichting. Zo zijn er nog meer spullen aanwezig die bij intresse met de auto mee mogen. - complete rode golf 3 gti 20-jahre edition gordelset. - middenconsole met 3 gaten tbv vdo meters. - vdo voltmeter en oliedrukmeter. - gloed nieuwe schroefset, nog niet onder de auto gezete dus zit nog in het plastic. -voorpijp van een sirocco met kat en alle pakkingen. - revisie setje tbv de schakelstangen. - diverse klein spul tbv het motorblok. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Minpuntjes: - bij de voorraam het bekende roestplekje - en er is oude inbraakschade bij de bestuurdersdeur - motor zelf loopt goed maar heeft nog een beetje TLC nodig. Prijs voor auto en alle losse onderdelen erbij +- €3.800 of een aantrekkelijk bod Alleen auto zonder onderdelen minimaal €3.000 Auto hoeft niet per direct weg dus alleen serieuze geintresseerde. Prijs is bespreekbaar, maar alleen langs de auto. Meer foto's en info op aanvraag. De golf staat in Nieuw Bergen (Limburg) Mvg kasper |