|
||||
|
||||
Jodadesh
Goededag allen,
Hierbij stel ik me even voor Ben Steven woon met mijn gezin in Friesland en na mijn eerste golf 2 rond mijn 20e te hebben gereden is er van alles voorbij gekomen in de jaren daarna, maar VW en in het bijzonder de Golf is altijd blijven trekken . Nu dan toch maar besloten om bij de volgende auto weer lekker voor een golf te gaan, maar aangezien we inmiddels bijna 20 jaar verder zijn en de aandacht uitgaat naar een Golf IV leek t me wijs om me eerst weer even goed in te lezen m.b.t. de aandachtspunten e.d. En waar kan dat beter dan op een VWForum Tot zover! |
|
||||
|
||||
Eindelijk mijn golf IV even showen.
1.6 SR uit 1999 (met de DUW bak maar deze is reeds vervangen ) Distributie riem e.d is vervangen 225/40/18 bandjes Getinte ramen voor en achter Verder geen opties (wat er niet op zit kan ook niet stuk ) Een paar wensen zijn er natuurlijk wel - Verlagen - Zwarte VW-logo's voor en achter - Smoke knippers - armsteun - comfortmodule voor de richtingaanwijzers - luxe kentekenplaten - dakspoiler maar eerst maar even genieten |
|
||||
|
||||
Welkom . Knappe golf , mooi kleurtje
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je ben er ook heel blij mee :-) en deze kleur zie je hier niet zoveel, meerendeels zwart of zilver/grijs en rood, dus 'apart' |