![]() |
|
||||
|
||||
![]() Toen ik een vriend vertelde dat ik van plan was om de deuren, motorkap, voorschermen, dakraam en achterklep los van de auto te herspuiten raadde die mij dat af. Hij zei dat het beter was om na de grondverf alle panelen weer op de auto te monteren omdat anders er verschillen in de kleur kunnen zitten tussen wat je op de auto hebt gespoten en wat je op de panelen hebt gespoten.
Ik vroeg me af of dit wel echt nodig was? Het zou voor mij eerlijk gezegd makkelijker zijn als ik ze allemaal apart kon spuiten aangezien ik weinig opslagruimte heb. En deuren enz in grondverf buiten zetten weet ik dat niet goed is, gezien het vocht in de grondverf kruipt. Wat denken jullie? |
|
||||
|
||||
![]() Metallic of uni kleur?
|
||||
|
||||
![]() Bij uni kleur maakt het niet zoveel uit maar bij metallic krijg je snel kleurverschil.
|
|||
|
|||
![]() Kun je gewoon apart van elkaar spuiten.
|
||||
|
||||
![]() Is bij mijn Golf ook apart gedaan motorkap achterklep voorschermen en deuren.
|
||||
|
||||
![]() en bij mij ook appart
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oh nog een vraag, met welke nozzle spuit ik best? Is 1.5 goed voor de lak? en 1.7 voor de grondverf?
|
|
||||
|
||||
![]() Hier staat alles wel beschreven
![]() http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=20140 Volgens mij zit je wel goed met je keuze ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dankjewel ![]() |