|
||||
|
||||
Project MK2 VR6 naar R32
Hallo ben bezig met een MK2 R32 project en vond het wel leuk om dit te delen. Ik heb 2 weken geleden al het oude blok eruitgehaald en er een kettingrevisie aan gegeven voor ik hem verkocht. Ik ben nog niet helemaal bekend met dit forum, dus weet niet 1,2,3 hoe ik de foto;s ervan op moet zetten. Als iemand mij hiermee kan helpen, graag.
Zo was hij toen ik hem net had. Het oude blok uitbouwen. Last edited by stinky : 12-12-2008 at 13:37. |
|
||||
|
||||
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486
welkom, klik de link voor foto's
|
|||
|
|||
welkom, dit word vast een leuk project !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Welkom hier, kende de auto al van het wereld beroemde youtube
Ben benieuwd hoe het project gaat vorderen, hoe ga je het doen met de aandrijflijn?? Ken nl iemand die het ook gedaan heeft en die had best veel gezeik daarmee. Knappen van assen ed......
|
||||
|
||||
Welkom hier op het forum
Ik ben benieuwd hoe het project gaat vorderen, de plannen klinken goed. De kleur vind ik ook wel wat hebben, ik zou alleen als je toch het blok eruit hebt de onderkant van de motorkap en het schutbord meespuiten in de kleur van de wagen...
|
||||
|
||||
Dit topic ga ik in de gaten houden!
|
||||
|
||||
Was al een snelle bak maar n dikke wissel Suc6 dr mee
|
||||
|
||||
De auto ziet er al goed uit, ben heel benieuwd naar de vorderingen met het R32 blok.
Dit is er een om te volgen
|
||||
|
||||
leuk project! ziet er ook uit als een erg geschikte werkplaats moet ik zeggen
|
||||
|
||||
Nice project, deze ga ik ook in de gaten houden.
|
||||
|
||||
is dit ding niet van marten geweest? komt me iig bekend voor. succes ermee
|
||||
|
||||
erg mooi.. bob van bss heeft ook een r32 blok in een fwd gebouwd. Moet dus kunnen.
Gaat wel serieus lekkere mk2 worden. |
|
||||
|
||||
Quote:
Welk filmpje ervan ken je? Die op de bank of op de weg? Ik ga er ook een R32 bak aanhangen. Op maat gemaakte assen, dan moet alles goed gaan. Het gaat vaak fout als je er een G-60 of VR6 bak aan hangt met de assen, die kunnen het vermogen niet aan. Last edited by stinky : 13-12-2008 at 17:48. |
|
||||
|
||||
Quote:
Alles is er nu uit, ga nu ook alles in kleur spuiten. Dan nieuwe remleidingen, hoofdremcilinder/rembekrachtiger en koppelingsbediening. Binnenkort nieuwe foto's. |
|
||||
|
||||
Quote:
Die Jetta van je ziet er ook goed uit man. Ik heb nog een paar elec. Recaro's in de aanbieding. Ze komen uit een corrado, zitting en rugleuning elec.verstelbaar. Misschien wat voor jou? |
|
||||
|
||||
Quote:
Foto's volgen snel. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja inderdaad, heb m nu al bijna een jaar. Maar tijd voor verandering. |
|
||||
|
||||
Quote:
Bob heeft m in een MK4 gebouwd. Dan kan je een hoop gebruiken van je R32, zoals motorsteunen, aircocompressor, condensor en radiateur. Dat scheelt wel, maar dat ding van hem is wel snel hoor. Last edited by stinky : 12-12-2008 at 13:42. |
|
||||
|
||||
ookweer een dik project.!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks leuk om te horen Ja het zit op het moment allemaal een beetje tegen omdat ik een nieuwe carburateur en thermostaat nodig heb, dus moet dat eerst weer fixen