|
|||
|
|||
kleine restoratie golf1
hallo zal mij eerst even voorstellen ik ben david vermeulen 18j van belgie.
trotse eigenaar golf mk1 1981 1.1 L aangekocht 1jaar geleden gvd snap niet hoe ik hier een foto krijg dat ie zichtbaar is. dus ik ga zowat kleine puntjes aan men mk1 veranderen volledige restoratie zal voor later zijn als mijn studies klaar zijn . dus ik heb hier en daar wat roest. voorruit gaat er morgen uit water loopt naar binnen nu als het regent voorramrubber besteld. maar daar is al de eerste vraag onder de rubber zit wat roest hoe werk ik da goed weg roest verwijderen. anti roest op doen dan. 2k epoxy 2lagen (zal spuitbus worden) dan de kleur er op 2lagen is de kleur van de auto in spuitbussen te maken en ga er vanuit dat dat ook 2k verf moet zijn. dan de vernis he niet? als ik weet hoe de foto's hier te krijgen zijn post ik ze meteen. ben geen ervaren jongen dus kan zijn dat ik fouten zeg mvg david |
|
||||
|
||||
David,
Welkom op volksforum. Leuk dat je hier op het forum zit. |
|
||||
|
||||
Welkom David.
foto's en video's plaatsen op het forum http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486
|
|||
|
|||
kan iemand in het kort uitleggen hoe ik hier deftig een foto krijg dat zichtbaar is niet met een link ?
thx |
|
||||
|
||||
Zonder link gaat het volgens mij niet
gewoon her je foto uploaden dan krijg je een link en die plaatst je in je topic http://www.volksforum.com/albums/upload.php
|
|||
|
|||
zo staat ze nu.
[IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
De link heb je idd nodig, tussen [img] en [\img] zetten
Edit: lukt je al |
|
|||
|
|||
ja bedankt
|
|
|||
|
|||
hier het gat dat zich had gevormt en roest weggeslepen
dan hier plaatjes ingelast dacht dat 1.5 mm was. en zit tec7 op di troep ga ik er direct afhalen zal ik terug foto's posten zien jullie de plaatjes beter. |
|
|||
|
|||
iemand tips met welke producten enzo ik dit deftig kan oplossen?
|
|
||||
|
||||
Deftig lukt toch nooi heel goed met kit.
Ik had er 3M lasnadenkit voor gebruikt. En op de verticale plaats waar gelast is zou ik ook terug het Resonantie matje terug plaatsen. Let op prijs van lasnadenkit... dat heb ik er nooit voor betaald |
|
|||
|
|||
ja ik had gedacht rode menie er op en lasnadenkit dan kan ik dat resonantie matje er nog op plaatsen he zal dat voldoende zijn om een tijd verder te kunnen?
in de wielkast waar het uitkomt dacht ik rode menie en anti steenslag erover zal wel volstaan zeker? mvg david |
|
||||
|
||||
Zo heb ik het gedaan. Roestplekjes gezandstraald, menie er op en dan kit. Wat bij de wielbak zichtbaar is.
Het zelfde princiepe, alleen in de wielkasten zou ik er nog steenslag over spuiten. |
|
|||
|
|||
Quote:
ja anti steenslag komt er zeker op in de wielholte. maar voor wat is di kit goed op di plaats is dat niet voor lasnaden enzo? |