|
||||
|
||||
Deursloten
Hoi, ik heb op mijn Mk4 het volgende probleem. Als ik de auto ontgrendel en ik doe de bestuurdersdeur open, stap in de auto en doe de deur dicht, dan vergrendelen de passagiersdeuren en de koffer uit zichzelf. Eens op de afstandsbediening duwen om te ontgrendelen en deze ontgrendelen dan ook terug. Heb het niet vaak voor maar gebeurd nu toch wel meer dan enkele maanden geleden. Weet iemand wat de oorzaak hiervan kan zijn. Het gaat om een 5-deurs van 2001.
Mvg Andy.
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
|||
|
|||
gaan je interieurlampjes wel branden als je de deur opendoet? of gebeurd dit pas als je harder dan ongeveer 20km/h rijd?
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Interieurlampjes werken zoals het moet. Ik denk dat het ergens in de bekabeling van de deur zit, want heb het meestal voor als ik ze volledig opendoe.
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
||||
|
||||
Volgens mij kun je in nieuwere versie's volkswagen zo'n car jack systeem programmeren. Bijv als je gaat rijden gaan de deuren op slot. Misschien kan dat bij Golf 4 ook en heeft iemand dat aan gezet? Misschien een idee.
Of knopje op de bestuurders deur die lammig is ofzo? Normaal zet je daar de deuren ja mee op slot als je in de auto zit. Oja t systeem wordt aangestuurd met een "comfort control module". Als t goed is heet het zo. Misschien daar storing in? Uitlezen? Last edited by Bote : 25-11-2013 at 16:19. |