|
||||
|
||||
Gebruiker Orgasmico
Iemand hier op het forum die in contact kan komen met gebruiker Orgasmico? Ik heb een aantal dagen terug een kabelboom van hem gekocht, maar dit is helaas niet de juiste. Na dit gemeld te hebben, kreeg ik geen reactie meer. Een kabelboom die niet op mijn auto past heb ik niet zo veel aan, zou graag mijn geld terug zien, maar ik krijg helaas geen bericht terug.
|
||||
|
||||
Is het niet wat hij zei te verkopen of blijkt nu dat hij niet past?
In het tweede geval lijkt het me 100% jouw probleem.
|
||||
|
||||
Hij verkocht mij een kabelboom voor een 84'er GTI, motorcode EV. Dat is wat er in mijn auto zit, en het past niet.
|
|||
|
|||
Dat is het probleem met over het internet kopen, wanneer je iets niet ontvangt wat juist is, zal je niet snel je geld terug krijgen,.
|
|
||||
|
||||
Laat dit een les zijn voor iedereen, vertrouw niet iedereen blindelings vanaf je pc.
Behalve natuurlijk mensen waarvan je gewoon 100% zeker weet dat ze te vertrouwen zijn, en op forums al langer actief zijn. maar dan ook echt actief.
|
||||
|
||||
Deze persoon reageert dus niet meer, graag dat de mods even hier naar kijken want ik ben hier gewoon weer opgelicht. Dat zulke mensen maar kapot mogen vallen, echt zo ontzettend sneu dit.
|
||||
|
||||
Helaas broer:
Quote:
Alsnog errug kut dat iemand dan te laf is om te reageren, bang om een paar tientjes weer terug te moeten geven
Audi TT Coupé 8N 1.8T '01 VW Polo Coupé 2F 1.3CL '92 Last edited by Jeroen64 : 18-10-2013 at 07:11. |
|
||||
|
||||
Kan hier nog naar gekeken worden? Zie mn geld sowieso niet terug, maar zie hem liever ook niet meer op het forum. Schandalig zulke mensen.
|
||||
|
||||
Het forum heeft geen positie en neemt geen stelling in de afhandeling van advertenties.