|
||||
|
||||
Mijn 62er Ambulance met HURST bumper
Hello Hello,
een beetje fotos van m'n ambulance! Bumper is geinstalleerd en de lichten werken: 4" beam, Porsche 944 disk brakes, 6" polished FUCHS HURST OF AMERICA BUILT BY PETER eens alles gemonteerd moet ik wel nog de volledige bus schuren zodat hij terug mat staat. Blinkende lak vind ik maar niets... Wat denken jullie ervan?? Cool logo, hé? See YA, Peter www.vwsamba.tk Last edited by Peter - Belgium : 14-07-2005 at 20:23. |
|
||||
|
||||
Ik vind die bumpert wel stoer
En dat zeg ik als Less is better aanhanger |
|
||||
|
||||
ik ben absoluut geen fan van die hurst bumper, maar dat wolfsburg logo vind ik erg cool!!
|
|
||||
|
||||
ik vind die bumper wel goed das voor t platte land un koeie vanger
mr is het nu un pet lozen want ik kan t niet goed zien om eerlijk te zijn o nee want hij heeft un nieuwere dashboard
|
||||
|
||||
met welke korrel schuur je hem mat?
|
|
|||
|
|||
Helemaal geweldig, vindt die bumper ook super!
|
||||
|
||||
Helemaal geweldig! Die Hurst is zo te zien super goed gelukt. Ga je naar Spa? Wil 'm graag in het echt zien.
|
|
||||
|
||||
Eigenlijk vond ik dat ding oerlelijk maar hoe langer ik ernaar kijk hoe gaver ik hem vind Ik vind hem wel vet eigenlijk
|
|
||||
|
||||
bumper is ook mijn ding niet, zolang jij het maar mooi vind
|
|||
|
|||
moddervet
|
||||
|
||||
Bumper = VETT!!!
U tha man!!!
|
||||
|
||||
Aparte voorbumper Cool dat je hem zelf gebouwd hebt, kopen kan iedereen zolang die maar een beetje geld heeft.
Heb je mischien een close-up van het logo? Ik ben op zoek naar plaatjes van het oude Wolfsburg logo.
|
||||
|
||||
Vette Shit!!! Helemaal een stoere bust btw!! moeten we ff een keer in het echt zien natuurlijk... kom anders eens naar onze Aircooled Cruise Night meeting daar zijn wij allemaal op 2 aug. en op 6 sept. weer te vinden!