|
||||
|
||||
Style
Bij deze stel ik me even voor,ik ben Peter 34 jaar jong.
Papa van twee kleintjes en sinds een jaar iets meer geïnteresseerd in auto's. En dan voor namelijk in de MK1 die ik voor 500 Euro heb gekocht. Een echte 1100 met op dat moment een 1800 carburateur motor er in (Niet rijdend). En nog wat spulletjes extra zo als een DX blok met versnellingsbak uit een Scirocco 1. We zijn nu een klein jaartje bezig,heb geen haast zou je zo wel zien op de foto's. Maar de bedoeling is DX blok er in en dan met webers te gaan rijden. Maar zo als ik al zij ben nu een jaar bezig en vroeger deed ik allleen sport filtertje plaatsen eindpijpje monteren en veel verder ging het niet dus hoe het nu gaat is niet slecht voor a newbie. Genoeg gezegt hier wat foto's. Me daily. En voor het weekend. En dan de 1 toen ik hem kocht. Het GTI 1800 DX blok wat ik er bij kreeg. Hoe staan de zaken er nu voor,de voorkant nieuwe: Draagarmen Stuurstangen met stuurkogel Ander stuurhuis ivm de 5 bak Wielagers Scirocco 16v Remcilinder Golf 2 GTI rembekrachtiger Schijven en klauwen (Gereviseerd)Golf 2 GTI Stabilisatorstang Schroefset (Moet nog gemonteerd worden) Motorisch: Nieuwe drukgroep en koppeling Afgevlakt Vliegwiel 40mm Dellorto's (Moeten nog gemonteerd worden) Dit ivm met reviseren 1 is al gedaan 2de nog niet Gasmechanisme Cilinderkop 0.8mm gevlakt Nieuwe klepseals Kleppen opnieuw in geslepen 302 Gr Db nokkenas Verstelbaar Nokkenas Tandwiel RVS spagetti (De rest van de uitlaat lijn nog niet bekend) misschien dat me vakantie geld hier verandering in brengt. Achterkant. Achteras Golf cabrio Astapen Golf 2 Gti incl de Klauwen Waar van ik er 1 kapot heb gemaakt dus als iemand nog een links achter Girling 36 heeft hoor ik het graag. Ontluchtings nippel afgebroken alles al geprobeerd,linkse tap,uitboren niks noppes. Powerflex rubbers ophanging achteras [/img] Zo dat was het ongeveer wel,achteras gaat er Woensdag op. Benzine tank is ook gecontroleerd geen roest of anderen narigheden. Wel een groot gat in me vulpijp maar gelukkig had ik er nog 1 liggen. Als het goed is er een nieuwe benzine slang 8mm RVS ontmanteld onderweg Genoeg gezegt er is werk aan de winkel maar alles op ze gemak. |
|
||||
|
||||
welkom,mooi project
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit. En voor €500 euro zo te zien belsist geen miskoop gedaan
Ben benieuwd naar het eindresultaat, succes met de verdere resto. |
|
||||
|
||||
Welkom op de forum. Het ziet allemaal erg netjes uit. Is jou Leon een Cupra of Topsport?
|
|||
|
|||
je golf 1 project is gaaf man!
|
||||
|
||||
ziet er super uit, en een goede aanpak, ben benieuwd naar het resultaat.
|
|
||||
|
||||
Daar wordt heel mooi werk gedaan. Veel succes ermee, en welkom op 't forum.
|
||||
|
||||
Thanx Guys
VwPsycho Het is een Topsport ,gechipt en een Injen luchtfilter systeem Met een mooi afblaas geluid |
|
||||
|
||||
welkom
je golf 1 project ziet er goed uit
|
||||
|
||||
Goed bezig man! Mooie 1
|
|
|||
|
|||
Welkom!
|
|
||||
|
||||
Vandaag bezig geweest om de As met stabi en Schijven er onder te zetten.
Tank eerst terug geplaatst,kleine controle gehad maar zag er nog goed uit van binnen. Geen roest of wat dan ook (Zo ver je dit natuurlijk kan zien. De kant die je tegen de body aandrukt had aan de buitenkant wel wat plekjes dus deze hebben we kaal gemaakt,gegrond en in de lak gezet. Gelijk de nieuwe 8mm Benzineleiding van achter naar voor geplaatst. Als iemand hier toevallig weet wat het aanhaal moment is van de bout die door de achteras rubber (Powerflex) gaat. Hoor ik het graag,ik heb het nu met 70nm gedaan weet niet of dit te strak is of misschien juist te los. |
|
||||
|
||||
Leuke daily heb je,golf 1 word ook goed aangepakt!
|
|
||||
|
||||
Dit is er nog 1 uit de oude doos gestrand project zeg maar mijn rede om een rijdende te kopen en die dan 3 jaar later weer op te knappen.
Al moet ik wel zeggen dat de nieuwe eigenaar er nog steeds mee rond rijd