|
||||
|
||||
USA '92 Golf 2 2.0 16v
Bij deze te koop;
Een Golf 2 uit 1992, geimporteerd in 1995 vanuit Amerika. Opties; - Airco (werkend) - Stuurbekrachting - Stoelverwarming (niet werkend, ook nog niet naar gekeken) - Schuifdak (werkend) - Mistlampen (werkend) - Side marker lights (werkend) - G60 wiellijsten - Fire & Ice velgen - Vaste 40/40 verlaging (gok ik) - 132000 Miles gelopen (rond de 200xxxkm) - 2.0 16v 9a 134Pk motor (alleen in de USA Golf geleverd, en Corrado) Minpunten; Bij een koude motor loopt de auto onregelmatig en soms kan deze de eerste 3 minuten uitvallen. Daarna; niks aan de hand. Eveneens mist het hemeltje. Deze was gaar, en is door de vorige eigenaar verwijderd. Gebruikersschade en kleine/lichte deuk in de rechtse deur. Een poetsbeurs zal ook niet misstaan De motor verdient het nodige onderhoud. Ik had het idee om de auto zelf netjes te maken, maar vanwegen het verhuizen van onze stalling moet ik mn tijd anders gaan benutten. Ik heb de auto zelf 3 weken nog even als daily gebruikt omdat m'n diesel even wat aandacht vroeg GTI16v logo op de grill is overigens WEL aanwezig! Bij verkoop zitten er Fire & Ice velgen op met prima banden. Goede foto's komen zsm, want dit lijkt natuurlijk nergens op Auto staan omgeving Den Bosch, en vrijblijvend komen kijken kan altijd! Vraagprijs; Verkocht! Groet, Gijs
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Gijs : 06-11-2013 at 09:13. |