#1
|
||||
|
||||
injectieproblemen golf2 1.8i
Ik heb met mijn golf problemen met starten.
De pomp hoor ik niet (zoemen) als ik start en hij start dus slecht, alleen met wat gas geven en dan nog redelijk slecht. Is er iemand in het zuiden des landes die hier ervaring mee heeft? Het gaat om een 1.8i GX motor van 1986. Ik hoor graag iets...elke feedback is welkom...en hulp nog meer Greetz |
#2
|
||||
|
||||
Is er wel spanning op de pomp?
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe meet ik dat? Ben elektrisch niet zo technisch helaas. Kom je uit limburg toevallig? |
#4
|
|||
|
|||
Zekering gecontroleerd ?
Relais van de pomp gecontroleerd ? Al naar de pomp gekeken onder het voertuig ? Gr, Ramon |
#5
|
||||
|
||||
Nee helaas.
pomp hangt onder de auto bij het rechter achterwiel. Stekkertje ervanaf halen, er een multimeter opzetten. sleutel op contact, dan moet de meter ong 12v aangeven. doet ie dat niet, weet je meer.
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#6
|
||||
|
||||
ramonr...zekering is heel, pomp moet ik even naar kijken komende week...welk relais is van de pomp?
Tim-j ik zal komende week eens meten met een multimeter, maar iemand anders vertelde me dat als de pomp niet werkt hij helemaal niet loopt...misschien ergens valse lucht via een poreuse benzineslang of dergelijks? ik heb alle sukjes vacuum slang al vervangen net als de bougie's. |
#7
|
|||
|
|||
Ik heb hier even wat fotos om je te helpen
De 1e is mijn zekering kast van mijn golf 2 gti (85'). De volgende plaatjes zijn van DobbelWobber© Uitleg Welk Relais op welke plaats hoort. Uitleg welke zekering waar hoort. Uitleg wel nummer van het Relais waarvoor is. Gr, Ramon |
#8
|
||||
|
||||
Dat zou ook kunnen.
Wat ik op noem is dingen uitsluiten, kijk inderdaad de vacuumslangen na. en of de staat van onderhoud van de ontsteking etc. goed is.
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#9
|
|||
|
|||
p.s. kun je niet een filmpje maken van het start proces en delen met ons ?
Gr, Ramon |
#10
|
||||
|
||||
Ik zou denken of een massa probleem (maar hij doet het ''nog'' wel dus kans is klein), of de pomp in tank zelf doet het niet/niet goed waardoor de pomp onder de auto veel moeite moet doen...
Ik weet zelf niet zo veel van dat blok van jou, maar qua benzinepompen zijn dit problemen die ik zelf ook ben tegen gekomen die wel op de joune lijken...
__________________
Past: -Golf MK2 1.8 8v EV K-Jet 1984 -Golf MK4 1.8 20vt GTI -Golf MK2 2.0 16v ABF |
#11
|
||||
|
||||
had eerst de pomp onder de wagen vervangen...maar helaas dat was het dus niet.
Daarna ook de pomp in de tank en....tadaahhh...hij loopt weer gelukkig. Nu deze vrijdag de riem en waterpomp en hij is weer klaar voor de komende jaren haha Thanks allemaal voor het meedenken!!! |
#12
|
||||
|
||||
ps als iemand nog een brandstofpomp zoekt voor onder de wagen (ke-jetronic bouwt 5,2 bar op) dan heb ik die nog liggen voor een paar centen.
Nieuwe heeft mij 185,- gekost excl. btw |
#13
|
|||
|
|||
die pomp van jouw gaat ook inderdaad pas lopen als je de auto start.. dus die hoor je eigenlijk niet
maar gelukkig dat hij het weer doet |
#14
|
|||
|
|||
Quote:
Goed zo!!! Het komt vaker voor dat de opvoerpompjes in de tank kapot gaan |