|
|||
|
|||
golf 2 1-armige ruitenwisser aanpassen
Hallo,
ben bezig met een 1armige ruitenwisser op me golf heb zover ook alles, alleen is de slag die de ruitenwisser naar links en rechts maakt te klein. Mijn vraag is nu hoe krijg ik dat de slag langer naar beide kanten wordt. Hij staat mooi in het midden slag is ook 50/50 verdeeld alleen te kort. Slag komt tot aan de tape op de foto. gr, Michael p.s. search heb ik al gebruikt maar kom niet echt wijs uit de verschillende verhalen
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
oke dus die 1cm extra zorgen ervoor dat hij de hele ruit pakt? Ben benieuwd zijn er geen armpjes verkrijgbaar in die lengte?
gr
|
||||
|
||||
Wacht even: in dat topic wordt geschreven over het verlengen van het hefboompje, maar dan gaat de wisser toch juist een kortere slag maken?
|
|
|||
|
|||
Bij mijn golf 1,5 cm verlengt en pakte toen de gehele ruit , ik had de strip die op de motor zit verlengt .
|
|
|||
|
|||
Oke ja k vind t maar raar dat 1cm ongeveer 40 in totaal worden lijkt me stug mja niemand dit geprobeerd met 1? 1.5 zou volgens de geleerden niet kunnen zou teveel zijn
|
||||
|
||||
Quote:
Ja ik heb die how-to gebruikt, exact 1cm is precies genoeg bovendien, als je de wisserarm verhit (heb ik gewoon op het fornuis gedaan) kan je hem mooi recht slaan. dan zit de wisser helemaal mooi in het midden. wel de kortste van de twee armen pakken, dan kan je een langer blad monteren. (13 jaar oude foto
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 22-08-2013 at 22:05. |
|
||||
|
||||
Quote:
En toen kwam ik er achter dat het armpje op de motor bedoeld werd... dan klopt het wel, ja. Sorry. |
|
|||
|
|||
Ja wisserarm ga k nog veranderen wil een bredere eropzetten zodat ie niet zo iel oogt. Maar dan ga ik wel zon heveltje namaken kan zo moeilijk niet zijn lijkt me haha. Beter dan de originele flexen en lassen
|
||||
|
||||
Flexen en lassen. Die krijg je nie zomaar nagemaakt.
|
|||
|
|||
Is toch zeker makkelijke vorm? 1 zet erin en 2 gaten
|
||||
|
||||
voor zover ik me kan herinneren zit het kogeltje geklonken..
|
|||
|
|||
Mensen heb dat armpje laten verlengen. Maar is er iemand die me kan vertellen welke arm ik het beste kan pakken zodat ik een zo groot mogelijk blad kan gebruiken?
|
||||
|
||||
Van een Lancia Ypsilon, heb je een mooie strakke rechte arm.
|
|
||||
|
||||
je koopt een groot blad. je kijk dan hoelang je arm moet zijn, slijpt die in 2 en las hem halfweg weer aan elkaar op goeie lengte
|
|||
|
|||
Ik ga liever niet in armen flexen en lassen eigenlijk. Ik koop een arm gewoon het liefste. Alleen probleem is ik weet dan nu van een lancia ypsilon dat die korter is dan de originele. Maar is dat dan de voorruitwisser of de achterruit? En wat zou eventueel nog meer passen?
gr