|
|||
|
|||
golf 2 gti compleet in onderdelen. 8v gti pf
Bij deze bied ik mijn golf 2 gti tekoop aan, mag geheel in onderdelen weg.
Bouwjaar '89. Kleur zwart. Motor, 1800 iv gti code pf. Golf gti lijsten. Gti wielbogen. Gti deurstrips ( smalle ) Gti side skirts. 1 wielkuiprand zit een scheur in. Prijs, 150€ Dikke g60 bumpers. Voor en achter, kleur zwart, kunststof ongespoten. Prijs, 50€ Mistlampen origineel vw, dikke bumpers. Prijs, 50€ Heldere rood witte achter lichten. Prijs, 35€ Elektrische verstelbare spiegels. Prijs, 65€ Stuur bekrachteging, origineel golf 2. Compleet. Prijs, 125€ Bbs velgen, origineel golf 3. Merk type? Ik heb geen idee, vragen naar foto's. Prijs, 150€ Golf gti interieur, Voorstoelen hoogte verstelbaar, best stoel instap schade. Compleet met panelen. Prijs, 125€ Zwarte hemel met schuifdak, zonder dakje bekleding. Incl zonnekleppen handgrepen etc. Prijs 150€ Zwarte hoedenplank met 2x 200w Kenwood speakers. Beetje doorgezakt. Prijs, 35€ Zacht dashboard, origineel gti. Goede staat. Prijs, 45€ Schroefset, set is beetje vies maar is gangbaar. Prijs, 125€ Plaatwerk delen, alles aanwezig. Half strakke achterklep, de rest allemaal origineel. Prijs, 20€ per deel. Het casco mag eventueel ook compleet weg met deuren etc. Dan vraagprijs 200€ dit is uiteraard incl kenteken. Motorcomputer ecu gti pf. Prijs 35€ Voor de rest mag hij compleet in onderdelen weg. Op de motor en achteras na, deze gebruik ik zelf. Lijst word nog aangepast. Heb je intussentijd wat nodig? Roept u maar. Prijzen zijn richtprijzen, een goed bod is altijd welkom. Auto staat in lutjegast ( groningen ) Verzenden is geen Probleeem, kosten zijn voor de koper. Mvg, Stefan. Last edited by stefangolf2 : 28-10-2013 at 07:00. |