|
|||
|
|||
Golf 1 2.0TDI
|
|||
|
|||
Best leuk ding. Motor is super maar de kleur is niet mijn ding.
Wat zou hij er voor willen hebben?
|
||||
|
||||
Super vet ding, zal wel wat mogen kosten idd.
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit!
|
|
|||
|
|||
Mooie wagen, jammer van die 2.0 TDI.
Zijn namelijk niet de beste motoren:-(
|
||||
|
||||
dit heb je van horen zeggen? of heb je zelf ervaring met de 2.0 tdi?
ik rijd al heel wat jaren met een auto incl 2.0 tdi, zelf nooit grote problemen gehad..
|
|||
|
|||
Quote:
Maat van mij werkt bij vw dealer. Hij noemt het drama motoren:-) Dan heb jij geluk waarschijnlijk
|
||||
|
||||
Ik heb ook nergens last van, rij 1000 km per week...
|
||||
|
||||
iemand die bij een garage werkt ziet alleen maar auto's die stuk zijn idd. hij ziet niet de auto's die er wel (zoals lars) 1000 km per week mee rijden
2.0 tdi. fijne motoren..
|
||||
|
||||
Behoorlijk kortzichtige conclusie lijkt me... iemand van de werkplaats weet ook wel te melden dat zo'n beetje alle ouderwetse 90 pk verdelerpomp TDI's een half miljoen tokkelen zonder dat er een sleutel opkomt. Als je vandaag de dag in de werkplaats loopt, is 80% wat er binnenkomt zakelijk gebruik en kilometervretend, dat zie je echt wel welke motoren qua problematiek boven het maaiveld uitsteken. Natuurlijk zullen er best zijn die goed doorlopen, maar als bepaalde motorschades meer dan gemiddeld voorkomen is dat gauw bekend. Besides... kocht jij je witte Passat niet met kapotte motor Marten, als gevolg van een weigerende oliepomp?
|
||||
|
||||
Quote:
dat klopt idd, witte passat kocht ik met kapotte motor idd. krukas lag in 2en. is waarschijnlijk idd de oliepomp of iets dergelijks geweest, heb 4 stuks passat 3C 2.0 tdi gehad. en nu golf 6 variant met 2.0 tdi. daarom zitten er wel motorcode´s tussen die kwaaltjes hebben, dat snap ik zelf ook wel. 2 week terug kocht ik een caddy met 1.9 tdi met kapotte motor zelfde verhaal..
voor leuke setjes velgen, ''KLIK HIER'' Last edited by Marten : 15-10-2013 at 10:47. |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, 1.9 PD-TDI wil ook wel stuk, maar statistisch bekeken de 2.0 gewoon meer/vaker/hoe je het ook wilt noemen. 't Is als eigenaar maar net hoe je er tegenaan kijkt, als je wat technisch bent en goede kanalen hebt/kent kan alles weer klaar. Verkocht vorige week een Mégane 1.5 dCi, als je google't naar die motor dan wordt je ook niet goed. Is uiteindelijk naar een Renault liefhebber in hart en nieren gegaan, die was er helemaal weg van..
|
||||
|
||||
Lijkt op het eerste gezicht wel goed, maar een zwart gespoten kvs reservoir en uitlaatklemmen op de ic buizen?
|
|
||||
|
||||
Had deze golf niet vroeger een 16v voorin? Ziet er erg bekend uit
|
||||
|
||||
Quote:
Komt mij ook ergens bekend voor
|
||||
|
||||
Die van Robert Jan bedoelen jullie denk ik, volgens mij is het wel een andere hoor..
|
||||
|
||||
Quote:
En dat reservoir zit dan normaal ruitenvloeistof in.. Toch niet slecht bedacht |
|
|||
|
|||
vraagt er €6250 voor..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zie toch echt een normaal kvs reservoir... |