|
||||
|
||||
Beowolfzx
Ik kijk hier al een enige tijd rond. had me alleen niet voorgesteld, dus bij deze.
Robey 24 jaar woonachtig in Nieuwerkerk ad ijssel, VW liefhebber en een liefde voor groene 2wielers lijstje van mij vorige auto's eerst een golf 3 vr6 echt een super auto na 2 jaar een hoop kilometers verder begon een auto van mijn jeugd te kriebelen. helaas viel deze toch wel wat tegen. na de vr6 dus was van niet al te lange duur. nu een golf 2 gti 8v. waar met veel plezier bijna dagelijks mee gereden wordt. mijn andere liefde Veranderingen aan de GTI, Grotere remmen Spaghetti uitlaat spruitstuk Compleet uitlaat systeem sebering Gele Koni schokdemers verlaagde veren Leer interieur met stoel verwarming lekker warm Xenon verlichting Echte oettinger velgen voor de zomer imitatie hbs voor de winter Verder lekker standaard Last edited by beowolfzx : 06-11-2013 at 21:20. |
|
||||
|
||||
Van de zomer me wintervelgen op geknapt vandaag verse winterbanden binnen gekregen. Van de week bandjes erop draaien staan ze klaar voor als echt slecht weer word
|
|
|||
|
|||
Welkom op het forum , leuke mk2 om te zien zo
|
|
||||
|
||||
Dank je, is het naar mijn menig ook
|
|
||||
|
||||
ff snel foto gemaakt. nu op de winterbandjes.
beetje bagger foto. komen nog wel keer goede fotos als me nieuwe camera binnen is |