|
||||
|
||||
verschillen corrado en golf 2 voorstoelen
hallo,
ik ben eenbeetje aan het uitzoeken naar 'brut' ogende oem stoelen voor in men jetta 1. heb hier nu een setje corrado stoelen staan ( uit een 16v van 92 ) zijn dit dezelfde als van golf 2 16v of de 'edition' stoelen ? ik weet recaro is het van het maar dit hier nu buiten gelaten , ben wat aan het googelen , corrado 16v en vr6 etc hebben dezelfde stoelen , maar zijn dit dan dezelfde als golf 2 16v gti en g60 .. grtz Jelle
|
||||
|
||||
Nee de vorm is iets anders en je zit een stuk lager.
Maar ze passen er zo in en zijn een veel gemaakte keuze als het om OEM upgrades gaat.
|
||||
|
||||
Quote:
heb ze er momenteel al instaan , maar was ook al een beetje links en rechts aan het kijken omdat 1 wang wat slecht was ( wel nog nieuw leverbaar dus geen probleem ) en ik 2dehands een edition overtrek kon overnemen , maar dit word hem dus niet dan
|
||||
|
||||
Mwah. Ik heb mijn golf2 zitting gerepareerd met het schuim van een golf3 gti.
Zit niet 100% maar wel 90%.. En volgens mij zit een corrado stoel nog wat dichterbij. Denk dat je het er wel omheen krijgt.