|
|||
|
|||
Golf 1 GTI Plus 1.8
Interessant voor iemand van hier? Afstand is te doen, <300 km vanaf Utrecht.
http://www.leboncoin.fr/voitures/524832663.htm?ca=18_s |
|
||||
|
||||
50000km?...
wel een net exemplaar..heeft zijn kleur mee ook |
|
||||
|
||||
Even verder lezen, de teller staat op 50K maar de auto heeft 220K gelopen
|
||||
|
||||
oh ok...ik was te snel..
ik zie het ja hij is al een keer helemaal onder handen genomen.. lijkt zo wel een 'echte'..alleen dat kenteken dat je krijgt na invoeren ...bah bah |
|
||||
|
||||
het enigste wat ik kan lezen is de foto´s en 100 euro.
of is het bieden ofzo..
|
|||
|
|||
Dat van die km stand had ik er zelf wel uitgehaald, maar voor de rest kan ik er ook niet veel wijs uit worden. Gelukkig bestaat er zoiets als Google Translate (hoewel 't daar op sommige punten niet veel duidelijker van wordt (GTI Konijn??):
" GOLF 1 GTI 1.8 meer Series 1.8 gti konijn meer heeft series: Pirelli wielen, getint glas achter en lederen stuurwiel exterieur kleur groen lhasa binnen "Ruwe olie" volledige restauratie: waterpomp kit distributie kaars, alternator harnas plug, luchtfilter, olie en gas carburant.pompe om nieuwe ............... etc. Compleet met originele kleur verf codesticker originele doos 3M, lederen stuurwiel nieuw, niets ontbreekt badge station cassette oorsprong, enz. zeer zeldzame auto de eerste hand in deze configuratie, het voertuig dat is in mijn tentoonstellingszaal dus niet verlaten in afwachting van verkoop .... ideaal collector ................ verwacht: de lente schokfront (net worden verstrekt) en de technische controle en idealiter veranderen dorpels. binnen en buiten, alsof het afkomstig was uit de fabriek ...... Vehicle'm alleen het nemen van de waarde ...... De teller geeft 50000kms maar heeft 220000kms Maak redelijk bod ...... ik blijf gewoon encor 10 jaar als het niet nodig is om voor te stellen belachelijk en zeker niet ruilen .... dank u bij voorbaat" Tja, dan de hamvraag: wat is ie waard en wat is dan in dat kader een redelijk bod..... |
|
||||
|
||||
Prachtige auto maar net wat Heinz zegt dat kenteken wat je dan krijgt
|
|||
|
|||
Ja , lijkt wel niet slecht, maar 220km en dan op de teller 50km.
En dat voor eerste hand. Vraag mij af wat hij een aannemelijk bod vindt. |
|
|||
|
|||
Voila heb contact gehad.
Defecte teller blijkbaar, en veranderd. Persoon zou al bod hebben van 6000 euro.... zegt ie |
|
|||
|
|||
Ook contact gehad. Hij "laat de auto gaan" voor € 6000, dus dat bod van zal wel verzonnen zijn. Dat kenteken is een dingetje, maar ach ik had dat 13 jr terug ook, maar nu zou ik die auto wel weer terug willen hebben. De auto zelf is belangrijker vind ik.
|
|
|||
|
|||
Nog ff over deze auto, weet iemand meer over deze uitvoering?
"1.8 GTI Rabbit Plus" Hij heeft veel kenmerken van een Pirelli. Maar een W65 is t niet. Althans niet obv wat ik zie: zwarte bumpers, verbreders en striping op zijkanten. Spiegels zijn wel weer in kleur. Leeromrand stuur is er ook. Schuifdak zie ik niet. Kan t een W64 zijn in Lhasagrün? Of een W65 waar wat dingetjes aan veranderd zijn? Weet dat een Rabbit een wat gedownsizede uitvoering was oa zonder sportstoelen, mfa etc, maar Rabbit Plus? Wie weet hier iets van? |
|
|||
|
|||
Rabbit plus bestaat niet dacht ik.
Normaal is het een plus, wat eigenlijk een w64 voor de franse markt. Heb hem 2 maand geleden gecontacteerd. Hij wou er 6000 voor. Vond de omschrijving heel vaag. "gerestaureerd" is niet voor iedereen hetzelfde blijkbaar |
|
|||
|
|||
Heb hier wat info gevonden over Plus versie:
http://aebergon.perso.neuf.fr/VW/pa...GTI_Plus_84.htm Staat dat ie geleverd is in wit, zwart, rood, blauw. Lhasa staat er niet bij. Hier ook nog wat info over de Pirelli achtige uitvoeringen die geleverd zijn. Interessant is plaatje 6 (Abb. 6) en het bijschrift: "Dieser Aufkleber im Kofferraum gehört zu einem französischen GTI Plus. Die Modellkennung 171 G34 ist vorhanden, allerdings fehlt der Zusatz W64. Dieser wird durch die 707 ersetzt. Das "E" für Modelljahr 1984 weist auf ein Exportmodell hin, weil es für den deutschen Markt keinen Golf 1 Modell 84 gab." Wordt gesproken over een W64, geen meegespoten delen dus. Klopt wat betreft de bumpers en verbreders, maar niet t.a.v. de spiegels. Er is best info te vinden op internet, maar t moet ook allemaal maar deugen wat er staat. Hier zou een certificaat uit Wolfsburg uitsluitsel moeten bieden. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Google Translate
|
|