![]() |
|
||||
|
||||
![]() Waar halen jullie jullie schuurschijven voor op de schuurmachine?
Ik heb eentje met 150mm diameter en 6 gaten, en ik ben al alle doe-het-zelf zaken in de buurt afgegaan maar nergens vind ik de juiste schijven. Heb er al van korrel 60, 120 en 240 maar ik zou er ook nog van 80, 180, en 320 willen vinden. Ja ik vind er van die korrel, maar enkel in 125mm. Heb ook al op amazon zitten zien maar daar ook niets gevonden. En heb ook al op enkele andere sites gekeken maar daar ook niets. |
|
||||
|
||||
![]() ik zou het niet in de dhz wereld zoeken
eerst en vooral omdat het schuurpapier dat je daar vindt meestal is ontworpen voor hout ed of van mindere kwaliteit is zoek misschien in je buurt naar een speciaalzaak die in autolakken doet en dergelijke. Daar vindt je zeker andere korrels, ik heb voor mijn 3M machine alle korrels die je opsomt liggen |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik haal ze bij de action voor weinig geld!
80, 180 en 400 zit daarin
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dankje, is er eentje in de buurt hier geloof ik. Denk dat ik daar maar eens ga zien dan! is ook wel de laatste plaats waar ik van zou verwachten dat ze zulk een gerief hebben. Dacht dat het meer een soort Blokker-achtige winkel was, ken de winkel niet echt. En anders bestel ik ze bij nonpaints! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weet niet waar je van Daan kom biermans werkendam of breda even Google
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Woon in het midden van België (zoals je rechts naast mijn naam kan lezen ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ach, ze eten geen brood. komt vast ooit wel op. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tegen dat ik gepensioneerd ben ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 100 gaan sneller as je denkt hoor
|
|
||||
|
||||
![]() Bleek dat ik op de verkeerde plaats zocht. Alle autospeciaalzaken en doe-het-zelf zaken in de buurt afgelopen en niets gevonden, tot iemand me aanraadde om naar een schilderswinkel te gaan. Ben naar Thiry Paints gegaan en daar hadden ze schijven van 3M in voorraad, aan 74 cent per stuk...
Misschien handig om weten. |
|
||||
|
||||
![]() schuurwinkel.nl
|