|
||||
|
||||
nieuwe ride van Veebee.
zo, net weer thuis..
we(barry, bertjan en ik) hebben de nieuwe ride van Bertjan(veebee) opgehaald uit ons buurland, was een leuk ritje , maar zeker de moeite waard, het is een 69-er variant, 1600cc.. |
|
||||
|
||||
een iwl scooter, en een dikke chrysler coupe.. deze had ie ook nog staan, en nog wat ander lekker spul.. oa een chevy avalanche en een ford cabrio met hydraulics.. Last edited by hajee : 09-08-2006 at 01:30. |
|
||||
|
||||
ik heb hem binnen staan en ben nu ook thuis
|
|
||||
|
||||
Goeiedag, zeg! Jullie komen echt iedere keer weer met mooi spul thuis, daar in het oosten! Retevet ding, zeg! Veel plezier ermee!
|
||||
|
||||
Zo, ook weer een cool ding hoor!! See you op de Aircooled Chill Out?!!
|
||||
|
||||
Super vette ride!! Heel lijp gedaan met die dakdrager. hopelijk zie ik hem eens rijden in hengelo
|
||||
|
||||
mooi hoor henneh!
( p.s ben je nieuwe mobiele kwijt.. pm je me die ff)
|
||||
|
||||
ey bertjan
wat een ding man, te vet hoop je snel te zien rijden in deze ride |
|
||||
|
||||
Dat ziet er goed uit! Die andere wagens ook wel moet ik zeggen!
|
|
||||
|
||||
Yo bertjan wat een vette ride toch gekocht superrrr gaan we binnenkort effe met een aantal cruisen! Ga je trouwens nog naar SPA
|
||||
|
||||
Mooi zo'n oud model variant .. doet me er gelijk aan herrineren dat ik ook nog 2 van die h*kken heb staan
|
|
||||
|
||||
Flinke rit geweest niet? Van Belgie Almelo..
Coole bak. Hoe is ie technisch? Ik vind hem vet! |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij komt volgens mij uit Duitsland (H-kenteken).
|
||||
|
||||
Quote:
Hij neemt niet op .. zijn verjaarspartijtje aan het vieren denk ik Op Toopik : coole ride En ja het is een duitser : 07 is een oldtimer kenteken |
|
||||
|
||||
nee zit tussen de apen met de kids.. had hem heute morgen schon am telefon
|
||||
|
||||
Quote:
Zag een wit/rood kenteken, dus dacht : das belgisch! Maargoed, blijft een vette bak natuurlijk |
|
||||
|
||||
hij komt inderdaad uit Duitsland, vlak bij Hannover.
en heeft op de foto de "rote nummer" nummerplaat. dat is een kentekenbewijs waarmee je tot 10 oldtimers kunt verzekeren, dus 1 setje platen wat je op meerdere autos mag gebruiken, erg handig dus, zou ook wel wat zijn voor bepaalde mensen op dit forum. De auto is vanmorgen gelijk voor de RDW keuring geweest, en goedgekeurd. kenteken is onderweg. Quote:
klopt helemaal! vandaag even bij Kieft en klok wezen kijken.. mezelf maar getrakteerd op een bus..helaas voor mij de kleine rechtsonder op de foto.... Last edited by hajee : 09-08-2006 at 15:02. |
|
||||
|
||||
Quote:
Damn! Dat is echt snel!
|
||||
|
||||
Quote:
Maar dat is toch logisch, als je een type 3 hebt wil je erin in rijden ook
|
||||
|
||||
vanmorgen nog live gezien echt vette ride ziet er ook super uit, cool dat ie gelijk goedgekeurd is