|
||||
|
||||
Golf 2 1.6 C met BBS KIT
Bij deze bied ik mijn Golf 2 project aan. Is wel gewoon rijdbaar. Het was de bedoeling hem verder in orde te maken optisch en dan voor de hobby erbij te hebben, momenteel te weinig tijd voor hem en mijn liefde ligt toch meer bij de Golf 1.
Auto is een volledige origineel nederlander met BBS kit geleverd in 1986. Hij is wel gewoon goed rijbaar. Heb hem laatst nog een weekje gebruikt. 250km zonder problemen rond gereden. Wat er al aangebeurd is: Nieuwe distributie riem Nieuwe remblokken Banden zijn nog zeer goed Alle vloeistoffen ververst. Kleppendekselpakking Bougies Bougiekabels Nog wat meer kleine dingen. Hier is ook de rekening van aanwezig. Wat eraan moet gebeuren: Roest achterste wielkasten ivm de BBS kit Dakstrippen moeten erop Klein roestplekje onder 1 deurrubber Schakelpookrevisie(setje is aanwezig) hij gaat in de achteruit zonder de pook in te drukken Voordempers zijn niet al te best meer Voorschermen moeten vervangen worden BBS kit moet op 2 plekken gerepareerd worden. 1 is een ophangpunt bij de voorbumpers, makkelijk te repareren. 1 is de wielrandkap links voor, deze zal gelijmt moeten worden. Als je in principe alles weer monteert zie je niks van de roest maar het moet wel aangepakt worden. Hij kan rijdend mee genomen worden, er zit nog APK op en rijd verder goed. BBS kit is op het moment gedemonteerd. Kan gemonteerd worden maar dan zijn de slechte plekken niet zichtbaar, dus ik laat hem gedemonteerd zodat alles goed zichtbaar is van de slechte plekken. Kan daarna eventueel wel gemonteerd worden. Forum prijs: 400 euro Prijs is tevens vast. Inruil Golf 1 roest vrij is ook een optie, bijbetalen is ook mogelijk vanuit mijn kant. Eisen golf 1: Schroefset Roestvrij Redelijke motorische staat Locatie: Nuth, Limburg Last edited by powah : 30-09-2013 at 16:21. |
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
Kan dicht!
|