|
||||
|
||||
Oliepomp KR motor
Vraagje... ik heb laatst de oliepomp opengehaald van mn KR-blok die in de golf 1 moet komen.
Nu viel me op dat er in het huis en op de tandwielen nogal wat groefjes zaten. Ook in het huis zelf zitten groeven en kleine putjes. Kan dit kwaad? Of moet ik overwegen om een andere erin te zetten? Ik zal er ff een paar foto's van maken, misschien wel zo duidelijk... Edit: Ik heb een paar foto's gemaakt
- 1981 Audi 100 CD5E - 1983 Golf C 1.3 rood - 1983 Golf C 1.6D geel - 1982 Jetta 1.3 legergroen Last edited by Henk_Pigo : 11-07-2005 at 20:12. |
|
||||
|
||||
Heey henk, het lijkt zo op het eerste gezicht wel mee te vallen. Ik weet niet wat je exacte bedoeling verder met het blok is maar als je het goed wilt hebben zeg ik lekker vervangen. Die pomp kost volgens mij niet de hele wereld maar het is wel een van de belangrijkste onderdelen van je hele motor.
P.S. als ik een motor reviseer gaan ze er bijna altijd nieuw op, of ze moeten echt nog in nieuwstaat zijn.
|
||||
|
||||
Nieuwe pomp kost ongeveer 110/120€ .. ga die van mij waarschijnlijk ook vervangen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb anders nog wel een 2e hands pomp. Voor zover ik weet is ie nog goed. Kan hem vanavond wel ff uit elkaar halen. Dan kan ik zien of hij er van binnen ook nog goed uit ziet.
Anders pb ff bij interesse