|
|||
|
|||
Vr6 subframe, draagarmen vr6 syncro schijf achter
Ik ben opzoek naar een vr6 subframe van een golf 3. De draagarmen moeten erbij zitten.
Ook ben ik opzoek naar dat plaatje waar die lichtjes inzitten van een golf 2. Het gaat om die aan de linker achterkant. Tevens ook een setje aandrijfassen gezocht van een golf 2 gti die op een g60 versnellingsbak passen. Ook ben ik opzoek naar schakelstangen van de pook naar de versnellingsbak plus de houders en alles wat erbij moet om het vast te maken. ook ben ik opzoek naar een bobine van een golf 2. En een sterkere map sensor voor op een golf 2 kr blok met 360pk. Heb je 1 van deze dingen liggen stuur me dan een pm of een e-mail naar pascal_durinck@hotmail.com Ik ben trouwens ook opzoek naar een setje draagarmen van een vr6 syncro achter met schijfremmen erbij. Eventueel te ruil tegen een setje draagarmen van een golf 2 syncro achter maar dan met trommelrem en dat is steekmaat 4x100. groetjes |
|
|||
|
|||
Quote:
Hallo Pascal, Het VR6 subframe met 2 draagarmen (echter wel zonder kogels, maar deze kosten nieuw ook bijna niets en misschien heb ik ze nog op een andere set zitten) heb ik nog voor je liggen, deze mag weg voor 20 euro. Ook een golf 2 bobine heb ik meerdere malen liggen (als je het subframe neemt mag deze er voor 5 euro bij). Waarschijnlijk heb ik de plaat met de lichtjes ook, maar ik weet niet precies wat je bedoelt, is het de handgreep met de kentekenplaat verlichting? Met vriendelijke groet, Thom |
|
|||
|
|||
De plaat en bobine heb ik al overgenomen van iemand anders. Het subframe neem ik graag van je over.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hallo Palla, Prima, ik heb net even een e-mail gestuurd, het is denk ik makkelijker om het via de mail te doen? Met vriendelijke groet, Thom |