#1
|
||||
|
||||
zeer nette golf 1. maar aardig aan de prijs
__________________
`76 Scirocco ts |
#2
|
||||
|
||||
Voor dat geld hadden er wel een paar meer fotos bijgemogen...maar net ding zo te zien
__________________
Daily /Work: Caddy Highline TDI 2.0 2018 | Fun: Golf Cabrio MK1 1991 G60 Pro FM 24/7 Nonstop Danceclassics & Dancehits |
#3
|
||||
|
||||
Leuke wagen, ligt er nu een 5 pitter in?
|
#4
|
||||
|
||||
Mijn frans is ook niet zo goed maar audi 5 cylindre lijkt toch veel op n 5 pitter. Haha. Zou t aan ene kant wel zonde vinden
__________________
`76 Scirocco ts |
#5
|
||||
|
||||
T kan ook nog een gasklep van een 5 cilinder zijn...
|
#6
|
||||
|
||||
papillon audi 5 cylindres
Dat wil dus zeggen dat alleen het papillon van de vijfpitter komt, god mag weten wat dat is, maar ik durf wel een gokje op de gasklep wagen. |
#7
|
||||
|
||||
Google leert ons :
FR: moteur de commande du papillon des gaz - NL: gashefboomstelmotor |
#8
|
||||
|
||||
Toch makkelijk dat internet
__________________
`76 Scirocco ts |
#9
|
||||
|
||||
Leuk scrabble woord: gashefboomstelmotor
|
#10
|
||||
|
||||
die stoelen zijn vet zeg!
__________________
Huibert VW Eos '06 2.0 TFSI, daily --> bagged VW Touran Highline 7-zits '11 1,2TSI, family |
#11
|
||||
|
||||
16v versnellingsbak...in bezit sinds 2001..opnieuw bekleed Recaro interieur in stijl van origineel..alle het plastic van buiten is nieuw ..lak ook,..motor is gereviseerd ,15 inch Pirelli velgen..
originele 1800+ GTI soort van franse Pirelli zeg maar.. maar ik vind hem heel heel erg mooi..is ook wel duidelijk dat dit niet door een halve zool is gedaan.. en prijs?..tsja..waar vind je nog zoiets?..bij wijze van eerst een goed gebruikte Pirelli te vinden hiero voor pakweg 2-4000 € en dan alles nog eens te doen dan kost het wel iets meer.. |
#12
|
|||
|
|||
Papillon is het frans voor vlinder.
Het gaat inderdaad over de 'vlinderklep' van een Audi 5E. |
#13
|
|||
|
|||
Kunnen we iemand hier op Volksforum aanstellen voor vertolker.
Komen steeds meer Franse ads hier. Wel een mooie 1 zeg!
__________________
Je bent nooit te oud om in een platte VW rond te stuiteren! |
#14
|
||||
|
||||
laatste zin geeft zijn ruimte al aan: geen moeite met het voorstel van 5000
__________________
Huibert VW Eos '06 2.0 TFSI, daily --> bagged VW Touran Highline 7-zits '11 1,2TSI, family |
#15
|
|||
|
|||
Dat heb je volgens mij wel een beetje verkeerd begrepen die laatste zin.
Er staat" Ik weet wat ik heb, doe geen moeite met voorstellen van 5000€" |
#16
|
||||
|
||||
zoiets begreep ik er ook uit...ik denk ik zeg maar niks..
zijn dit overigens Recaro's uit een Bmw?..het lijken me geen Edition stoelen o.i.d wel gaaf idee zoiets..ik weet dat de stof weer nieuw te krijgen is..om er een '83er interieur van te maken.. |
#17
|
||||
|
||||
Quote:
Het idee kende ik al, dit is een elektrisch verstelbare mk2 stoel.
__________________
88 cabrio 2.0 83 golf gl 1.5 |
#18
|
||||
|
||||
weet ik ,das jouw ouwe Pirelli met dat tz kenteken..
maar check die Recaro's van die fransman..dat in lengte verstelbaar zitgedeelte.. das volgens mij een e30 M3 Cecotto stoel.. |
#19
|
||||
|
||||
Quote:
Dit zijn Recaro Cs stoelen. Je hebt ze in diverse varianten. Dit is een nogal kale uitvoering. Ik heb ze vroeger in mijn Audi coupe gehad met electrische hoogteverstelling. Je hebt ze ook met stoelverwarming en oppompbaar ruggedeelte met een handpompje. Ze zijn veel geplaatst in middengrote modellen van de duurste uitvoeringen aan het eind van de jaren 80 en begin jaren 90 zoals de bmw 5 alpina. De grotere dikkere autos zoals een 7serie of s klasse amg hadden evt als extra dure luxe optie de mogelijkheid om de Recaro Classic C of de Recaro CSE te monteren. Dat kon wel oplopen tot 10.000 gulden per stoel voor een zeer uitgebreide versie met alles er op en er aan. Hierbij een voorbeeld van mijn oude setup:
__________________
Audi GT |
#20
|
|||
|
|||
Mooi ding! Recaro's zijn mooi gedaan en 15'' Pirelli velgen zijn ook top! Maar voor zulke bedragen zou ik liever een tot in detail originele Pirelli of Plus willen hebben. Lijkt me meer z'n waarde houden in de toekomst.
|