|
||||
|
||||
Bijzonder nette zeldzame Passat 32 TS
|
|||
|
|||
Zeer leuk ding! Ik weet dat hier in Nederland nog 2 TS rondrijden , maar ze zijn vrij zeldzaam , alleen nog wel hoop geld vind ik 3800 euro
|
||||
|
||||
Geweldig ding. Mooi in de tweedeurs uitvoering en geweldige kleur. En is iemand dat schuifdakje al opgevallen??
|
|
||||
|
||||
Gave wagen inderdaad!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
Hoi, deze is van een vriend van mij, ik denk dat ik ga het kopen, maar ik moet eerst leren hoe ik moet doen om deze importeren hier in Nederland.
Photos op de advertentie zijn oud, de restauratie is nu 98% klaar, alleen de dashboard heeft een scheurtje. Als iemand weet waar ik kan een goede dashboard vinden zal top zijn. |
|
||||
|
||||
die stuurtjes zijn vet!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Importeren is niet moeilijk. Carte grise meenemen naar de RDW en je bent er! Dashboard voor dit type is erg lastig te vinden, de schade valt mee zo te zien, ik zou het lekker zo laten.
|
|||
|
|||
Bedankt voor de advies, de schade op de dashboard zijn alleen bij de luidspreker gaatjes zo ik kan het misschien hertellen.
Moet ik ook niet bij de Douane gaan om het importeeren ? Blift deze modeel belastingvrij ? Sorry voor de spel fouten ik ben nog nederlands aan te leren |
|
||||
|
||||
Douane is geloof ik niet nodig (??) maar dat weet ik dus niet zeker. Binnenkort ga ik als het goed is hetzelfde door met een scirocco.
Belastingvrij gaat per 1 jan 2014 naar 40 jaar. Dat betekend dus een paar maandjes belasting betalen en je bent er vanaf. Mag geen probleem zijn (zou eigenlijk sowieso niet moeten zijn voor zo een geweldige wagen ) |
|
|||
|
|||
Wat een mooi ding, tsja... de prijs is altijd een discussie.
Maar wat een mooie auto!