#1
|
|||
|
|||
accu en dynamo conditie
|
#2
|
||||
|
||||
Wel óke, deze metertjes zijn niet nauwkeurig, meer voor indicatie. Wil je het echter weten even meten met een multimeter. stationair +/- 14 volt en met lampen aan +/- 12,5-13V
__________________
|
#3
|
|||
|
|||
Dus deze waardens zijn te laag ?
Bij een maatje van me staat hij stationair net voor de 14 volt Met licht aan geen idee |
#4
|
|||
|
|||
Lijkt me prima zo. Geef eens wat gas (of maak een klein beetje meer toeren), ook met lichten aan gaat-ie dan al snel richting 14volt.
|
#5
|
|||
|
|||
Geen idee moet ik na kijken
Maar als ik gas geef zonder verlichting aan blijft hij ongeveer het zelfde staan volgens mijn Morgen even checken |
#6
|
|||
|
|||
|
#7
|
|||
|
|||
pak eens een multimeter, een metertje van 20 jaar oud kan ook ooit gaan afwijken...
__________________
'11 Skoda Fabia TSI '04 Suzuki SV650 |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt helemaal ik heb de mijne zo ook geijkt zo dat ik zeker weet dat hij de juiste waardes aan geeft. Moet er wel bij zeggen dat ik het metertje toch open moest maken. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=114795
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#9
|
|||
|
|||
Nou dan ben ik heeeel erg benieuwd en met mij ook andere hoe je die open gemaakt hebt
Want dat zit in 1 geheel geperst of geklonken Zie net de link onder je antwoord staan Last edited by vwfiel : 15-09-2013 at 13:34. |