|
||||
|
||||
vraagje over g-lader
wil mijn lader over enkele maanden een revisie beurt geven. na hoeveel km wordt het dan weer tijd voor een nieuwe revisie ongeveer? motor is niet getuned (standaard).
waar kan ik het beste mijn g-lader na toe brengen om dit te laten doen? wil uiteraard wel dat er goede en betrouwbare nieuwe onderdelen worden gebruikt. heb gehoord dat SLS in duitsland een betrouwbaar adres is, iemand ervaring mee misschien? of weed iemand in oosten van brabant een goed en betrouwbaar adres? hoop dat iemand me iets meer hierover kan vertellen. grtz geert. |
|
||||
|
||||
ga naar peter toe in belgie. ga ik 7 mei heen
|
|
||||
|
||||
o!! peter!! uit belgie
|
||||
|
||||
Die woont toch bij die grote boom links, als je net de grens over bent ? :biggrin:
|
||||
|
||||
hehe, ben ik gister nog langs gereden
maar iemand nog info op mijn vragen? grtz geert |
|
||||
|
||||
peter in belgie is goed heb hem via msn..dus als je wilt kan ik contact opnemen met hem.
sls is ook goed maar heb er zelf geen ervaring mee maar alleen met onderdelen die ik bij hun besteld heb. goede zaak. je kan natuurlijk ook naar de bekende zaken gaan zoals kronenburg g-force of mrg of roma wat je zelf wilt.. wat betreft je vraag op hoeveel kilometer die gereviseerd moet worden dat is moeilijk te beantwoorden want het ligt er maar net aan hoeveel druk die geeft.. dus een druk meter is eigenlijk wel noodzakelijk. richard |
|
||||
|
||||
vorige eigenaar had druktest 5.000 km terug laten doen. was toen 0.7 bar. polo heeft nu bijna 1 ton gelopen en nog nooit een revisie gehad. alleen die 2 riempjes aan de buitenzijde van de lader zijn vernieuwd.
grtz geert |
|
|||
|
|||
Ik doe t ook,alles orgineel spul en volgens de goede manier ingebouwd.
Haal de onderdelen bij sls. Glasparelen kan ook,maar dat duurt iets langer. In en uitbouwen is gratis. Mijn mail is arnoz10@hotmail.com Arno |
|
|||
|
|||
heb goede ervaring met roma tunning .
goeie prijs goeie service . vriendelijke mensen. en afhangkelijk van je rijstijl en je poeli is je slijtage dus moeilijk te zeggen om de hoeveel km. |