|
|||
|
|||
MK1 Cabrio Acapulco Dikke update
MK1 Cabrio Acapulco, Dark Burgundy
1.8 2h 1993 Zo kocht ik hem origineel: In de tussentijd aardig veranderd: Sinds vandaag de andere set er even opgelegd: Morgen ff de auto wassen en een paar mooie foto's maken Heb voor 10mm spacers, achter 20mm. Rondom 7J ET 35 Heb hem meteen flink omhoog geschroefd, de APK zit eraan te komen 8) Last edited by Snoekje84 : 26-07-2013 at 11:17. Reason: new interior |
|
||||
|
||||
Mooie kleur. Front is een stuk beter nu.
Vind de cookiecutters er ook mooi onder staan.
|
|||
|
|||
En nou hopen op een lange, warme zomer zeg ik!
|
||||
|
||||
Mooie bak !! Ik heb dezelfde gehad, heerlijke auto. Succes ermee
|
|||
|
|||
Na de APK alleen nog een stukje naar beneden |
|
||||
|
||||
Gave bak!
|
|
|||
|
|||
Vandaag begonnen aan de interieur update. Ik was eigenlijk op zoek naar beige of wit leer interieur, maar kwam deze set toevallig tegen voor een appel en een ei
Was wel even aan het twijfelen over de kleur, blauw/zwart, maar het sluit naar mijn mening perfect aan met mijn vloerbekleding Alleen de achterbank en panelen gedaan, morgen weer verder, kleine preview van hoe het was en hoe t wordt: Meer foto's volgen vast wel |
|
||||
|
||||
Klopt wel beter met het blauw! mooi hoor
|
|
|||
|
|||
Klaar voor vandaag 8) |
|
|||
|
|||
Interieur is alweer verkocht Komt creme classic line interieur in.
Stoelen waren niet in hoogte verstelbaar en zat voor mijn gevoel te hoog Tevens anders stuurtje, Momo 280 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Skai leertje was toch niks achteraf, toch maar weer verkocht en dit classic line leren interieurtje bijna compleet kunnen kopen (Mis alleen de pookhoes nog)
Ff een flinke schoonmaakbeurt geven en dan monteren |
|
|||
|
|||
Snoekje84 - MK1 Cabrio Acapulco Dikke update
Zo weer een productief dagje gehad. Interieur een flinke opknapbeurt gegeven en gemonteerd, behalve het tapijt, die is nog aan het drogen
Zo zag het tapijt eruit voor de schoonmaak: Na een flinke schoonmaakbeurt: Kon het niet laten om het te monteren: Staat niet verkeerd al zeg ik het zelf Wou wel binnenkort even met colourlock aan de gang, iemand ervaring mee op dit interieur? |
|
|||
|
|||
Ziet er super uit. Colour lock is perfect spul. Gebruikte het bij mijn audi TT ook
De vloerbekleding hoort zeker de creme te zijn maar dit misstaat hem ook niet |
|
||||
|
||||
mooie combi zo
|
|||
|
|||
Vandaag bezig geweest met het vloerkleed te monteren en de stoelverwarming, ging achteraf toch makkelijk dan ik dacht Het werkt allemaal, duurt alleen even voordat hij op temperatuur komt
Totaalplaatje hoe hij er nu bijstaat: |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Colourlock is binnen, nou alleen nog flink wat tijd zoeken |
|
|||
|
|||
Vandaag grote beurt gedaan en vanavond begonnen aan het interieur:
Denk dat het wel duidelijk is welke behandeld is en welke niet Achterbank is nu bijna af, kan het mooi drogen vannacht. Morgen verder met de stoelen en de panelen |
|
|||
|
|||
Interieur was mooi op tijd klaar voor de meeting in Mook
|