|
|||
|
|||
Golf 1 2.9 Vr6
Hallo,
Hierbij voor een vriend aangeboden. Zeer nette golf 1 2.9 vr6 die een half jaar geleden aan de buitenzijde overnieuw is gespoten. Alleen is er weer een roestbultje op komen zetten op de wielrand rechts achter. Maar dit valt als het goed is nog onder garantie. Zal dit bij interesse even navragen bij de spuiter. Verder: - 83 er golf gti als basis. - Omgebouwd naar smalle achterlichten - Audi deurklinken - Nieuwe chrome bumpers voor en achter. - Smith th-line wielen 16 inch - Remmen aangepast aan vermogen - Recaro stoelen (leer) - Clifford alarm - porsche 993 ruitenwissers - Strakke achterklep. Te openen via alarm. - Apk word geregeld voor aflevering - Deel geschiedenis bekend - vr6 op kenteken. - Nieuwe hemelbekleding - Alleen links een spiegel(chrome) Kleine minpunten: - Vloerbekleding past niet netjes, dus zou eventueel vervangen moeten worden. - dashboard is van een corrado. deze is niet helemaal netjes ingebouwd. - schuifdak moet nog afgesteld worden en goed vastgezet worden. Dit kan na overleg ook door hem gedaan worden. Eindconclusie: En super dikke golf 1 vr6 waar je zeer veel plezier aan kan beleven. Alleen van het geluid krijg je al kippenvel Afgelopen mei naar worthersee geweest en hij heeft deze reis zonder problemen gemaakt. Voor vragen of interesse kan je een pb sturen. Let op: De auto is niet van mij maar van een vriend. Maar ik kan wel de vragen beantwoorden. Voor serieuze interesse en een afspraak geef ik je het telefoonnummer van de eigenaar. Te bekijken in de omgeving van gorinchem. foto's Vraagprijs: 7000 Euro Last edited by marcogolf1 : 14-08-2013 at 06:10. |
|
|||
|
|||
Ja natuurlijk. Stuur even je email via de pb. Dan stuur ik wat fotos door.
|
|
|||
|
|||
Verkocht Is nu in mijn bezit.
|