|
|||
|
|||
1980navi
Hallo allemaal,
Ik ben Ivan 32jaar en kom uit belgie. Ik zwerf hier al even rond op dit forum en dacht nu is het momment om me ook aan te melden en voor te stellen Heb onlangs een corrado 1800cc 16v kunnen kopen wat 7 jaar opgeborgen stond in een garage. Nu hoop ik via deze weg wat info te kunnen verkrijgen om deze motor wat op te kietelen en eens tussen door wat op het circuit te rijden. Foto's volgen zo snel mogelijk. Last edited by 1980navi : 24-08-2012 at 10:55. |
|
||||
|
||||
welkom , ben benieuwd naar de foto's
|
|
||||
|
||||
Welkom!, en kietelen wil heel goed met dat blokkie Succes!
|
||||
|
||||
Welkom! Ben benieuwd naar de pix!
|
|
|||
|
|||
Dit zijn dan de foto's. Over het algemeen is de corrado nog een in heel goede staat. Buiten wat steenslag en een goede poetsbeurt Toekomst plannen: - motor volledig nazien en eruit halen om goed proper te maken. - alle riemen vervangen en waterpomp. - kijken voor de motor wat meer pit te geven. bv, ander nokkenassen, inlaat en uitlaat. kop laten bewerken. ( alle info en ervaring welkom) - degelijke regelbare ophanging staat nu vaste set onder. - blokken en geventileerde schijfremmen. - nazien van alle rubbers onder de wagen. - ander velgen 16" of 17" - misschien interieur eruit en vervangen door 2 kuipen. maar is nog niet zeker want het origineel is nog proper en zou ergens zonde zijn. - Rolkooi plaatsen. Das is het het zowat een beetje. Alle info en ervaringen zijn welkom Last edited by 1980navi : 24-08-2012 at 14:16. |
|
||||
|
||||
Welkom, onder al dat vuil zit volgens mij een strakke corrado
|
|
|||
|
|||
ja hij staat nog goed strak op 2 deukjes na en een heel klein roestplekje achteraan het raam. Maar voor de rest lichtje krasjes en wat steenslag op de motorkap.
|
|
||||
|
||||
Welkom, leuke basis hoor!
Er staan in t verkooptopic vast en zeker spullen die je kan gebruiken |
|
||||
|
||||
Dik!
|
|||
|
|||
zo zou ik hem ook ongeveer willen hebben na de winter.
maar dan met kuipen en kooi erin. |
|
||||
|
||||
De lat ligt in ieder geval hoog genoeg
|
|
|||
|
|||
Mag weg