|
|||
|
|||
Golf 2 GTI 01-1985 Originele Staat!
Hier even wat foto's van mijn golfje, ik had hem ff schoongemaakt van binnen en van buiten, en het zag er zo mooi uit, ik dacht waarom niet ff een fototje maken.
En waarom zou ik ze voor mezelf houden als ik ze met jullie kan delen. Interieur is helemaal compleet origineel, de hele set compleet. Als optie kon je toen der tijd ATS Cup Velgen er bij nemen, en die zaten er al op bij mij. De Km stand nu! Het motorblok is nog nooit gereviseerd! De Bewoners van de achterbank Greetz, Ramon Last edited by RamonR : 27-08-2013 at 14:33. |
|
||||
|
||||
netjes!
|
|||
|
|||
Quote:
Dank je Matheo!! |
|
||||
|
||||
Nice, wit is de sjit
|
||||
|
||||
Like!
|
|
||||
|
||||
Vette bak kerel, ziet er goed uit! Ooit ziet die van mij er ook weer zo uit.
|
|||
|
|||
Quote:
Haha dank je! Tja toen ik hem op 19-2-2004 kocht dacht ik er anders over, wilde liever zwart. Maar was niet meer te krijgen bij de dealert haha |
|
|||
|
|||
Quote:
Dank je! Ja ik volg jou projectjes op de voet hoor Vind ik gewoon leuk om te zien hoe die van jou ook weer stukje bij beetje in concours staat raakt! En ik weet ondertussen in de bijna 10 jaar wel er veel van dit type golf gti |
|
|||
|
|||
Gaaf zeg! Voor het mooie vind ik de wielen wel iets te breed. Verder helemaal top! Ook het type wiel hoort er gewoon bij!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dank je hoor!!! Ik snap wat je bedoeld! Die wielen zijn idd eigenlijk te breed, ik kan ook niet met 4 man in de wagen zitten want dan lopen de achterste continu aan. Ondanks de stoot rubbers :P haha Met de winterbanden geen probleem! Maarja de voorige eigenaresse was uit 1944 en die had geen last van mensen achterin, sterker nog haar man heeft dit golfje voor haar gekocht als boodschappen wagentje. En sinds 1987 zijn ze vanuit Duitsland naar NL verhuisd, Vlissingen. Toen heeft de auto nog 10 jaar stil gestaan door brandstofpomp problemen. En sinds 18-2-2004 in mijn bezit tot op heden. gekocht met 98.000 km op de teller, nu over de 300.000 km I Like It |
|
||||
|
||||
Zo zie ik ze graag, lekker 90's tegek karretje
|
||||
|
||||
Netjes hoor
Wat een verademing om een origineel/onverprutst exemplaar te zien, ze worden in NL steeds zeldzamer. Je bent duidelijk een van de weinige echte liefhebbers, wees er zuinig op
|
|||
|
|||
Quote:
Dank je! Tja ik zie er niet zo veel meer op de weg, en als je hem volledig pimpt dan ga je er ook niet meer dagelijks in rijden lijkt me.... Er zit wel las werk aan te komen maar ik probeer er zo zuinig mogelijk op te zijn! Gr, Ramon |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit inderdaad , zie trouwens dat je ook wel van een beetje muziek houd aangezien je deurbak helemaal zit volgestopt met cd'tjes.
Vind de tellerbak wel geinig met die verbruiksmeter erin, de heckblende/reflectorplaat achterop is ook echt 90's en het interieur ziet er ook netjes uit. Mijn eerste mk2 was ook een witte toevallig maar die is er niet meer, heb nu een caprigroene us mk2 waar gelukkig ook nergens aan was geprutst. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja nou als je goed naar mn radio hebt gekeken zie je dat er een USB stick in zit, dus eigenlijk kunnen alle cd's uit de wagen, ik heb er afgelopen januari een nieuwe pioneer radio ingestoken, en ik wilde per se deze radio want de verlichting is dezelfde kleur groen als de interieur lampjes van de golf |
|
||||
|
||||
Gaaf bakkie, ziet er sjiek uit