|
||||
|
||||
Golf II van martinus
En... wat vinden we ervan?
Afgelopen weken veranderd van deze look ... ... naar deze look: Zonder booskijker: Nog een detail foto Wat heb ik veranderd... BBS-RS 278 velgen, vooras 8j breed en achteras 8,5j breed. Gemonteerd met Toyo Proxes 195/45-15 rondom.. De wielen liepen aan dus heb het goed aangepakt. G60 schermen gemonteerd (zonder antenne gat) en samen met de nieuwe set elec. spiegels en grill lijst in kleur gespoten. Ook uiteraard nieuwe G60 lijsten rondom gemonteerd ipv de smalle edition lijsten. Je ziet het niet op de foto's maar kijkt echt strakker. Ben een deuk kwijt, een met lakstift opgevulde kras van 15 cm armer en een hoop steenslag aan de voorkanten kwijt. Golfje is trouwens 40-40 dmv een KW set verlaagd. Schroefset is gaaf maar gezien dit mn daily is w8 ik er nog even mee.. Nog een photoshop..: Groeten Martinus Voor de geinteresseerden, het hele verhaal van de gti op vwforum http://www.vwforum.nl/modules.php?n...=viewtopic&t=42
Golf GTi16v EditionOne '89 Golf 1.6GL '86 - Sold Lupo SdiT '00 - Sold Golf TDIi '97 - Sold Golf GTi8v '90 - Sold Golf GL1.8 '87 - TL Golf CL1.3 '86 - TL Last edited by martinus83 : 30-08-2006 at 14:09. |
|
|||
|
|||
Stukken beter!
|
||||
|
||||
Het wordt steeeds beter, nu nog twee dingetjes....
|
||||
|
||||
Ziet er erg goed en profesioneel uit....
|
|||
|
|||
Quote:
Ik gok: -> Normale ruitenwissers -> Logo terug in de grill. |
|
||||
|
||||
Nope, maar goede opties
Ik doelde meer op: -aanhangerplaat overboord -30+ slinger exit
|
||||
|
||||
zo
dat gaat zeker de goeie kant op |
|
||||
|
||||
Quote:
haha, jaja, ik houd van wat variatie in de cocpit
|
||||
|
||||
Lijkt idd stukken beter met de veranderingen
|
||||
|
||||
ik zie het al !!! hier komt weer een favoriet van mij aan !!
wat een top wagen !! als ik de edition heb wordt hij ook in die richting, echt een mooi beeld om naar uit te kijken
|
||||
|
||||
erik jij iedere edition die je ziet is voor jou favoriet :P
maar inderdaad een super wagen |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Martinus. Ik heb de laatste paar maand helaas helemaal geen tijd gehad voor mijn karretje
Heb nog wel van alles liggen, maar eerst een verse APK. Werken de spiegels nu goed? Ik heb dit nog liggen: - Nieuwe achterklep - Audi 80 grepen moeten erop - Andere accupolen - Dunne lijstenset (skirts en wiellijsten heb ik, dunne lijsten zelf zoek ik nog). - Speciale gordels voor achterbank maken - Houder voor brandblusser - Schakelstangen revisie afmaken (moet al 7 maand ofzo) - Hoedenplank afmaken, ik heb een blauwe hoedenplank, sinds deze week ook blauwe steunen, jij hebt dat toch ook? Naja genoeg over mij gelult, wat ga jij nog aan je wagen doen dan? |
|
||||
|
||||
Nog tweetal plaatjes geschoten vandaag..
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit zo, mischien een beetje lager.
Waar heb je die kentekennplaten vandaan ??
|
||||
|
||||
Hele verbetering kerel. Alleen die plaat achter je voorruit ken echt niet.
|
||||
|
||||
fire and ice vr6: zie vwforum.nl
vwleusden: die plaat zit daar prima
|
||||
|
||||
Ik zeg, eruit fotoshoppen voordat je het hier post
|
|||
|
|||
Quote:
Ok, waaronder ???
|
||||
|
||||
Quote:
jammer dat je niet meer op vwforum zit leusden maakt niet uit hoor, kom hier wel je vorderingen volgen @ F&I vr6, zie http://www.vwforum.nl/modules.php?n...&t=8363&start=0 Heb trouwens nog even zitten shoppen:
Golf GTi16v EditionOne '89 Golf 1.6GL '86 - Sold Lupo SdiT '00 - Sold Golf TDIi '97 - Sold Golf GTi8v '90 - Sold Golf GL1.8 '87 - TL Golf CL1.3 '86 - TL Last edited by martinus83 : 01-09-2006 at 09:26. |
|
||||
|
||||
Ja die gril is dus heel moeilijk te vinden!
|