|
|||
|
|||
FvanWoerkom
Heren en Dames,
Ik ga me eindelijk maar eens voorstellen na lange tijd mee lezen en informatie opdoen.Een enkeling zal mij mischien wel al kennen maar het overgrote deel niet denk ik Mijn naam is Frank, 23 jaar oud en woonachtig in Zwijndrecht onder de rook van Rotterdam.Ik ben Werkzaam in de interieurbouw en dan ben ik met name bezig met de handelingen om van plaatmaterialen en kunstoffen op maat gemaakte balies,pantry's,kastenwanden en dergelijken te maken. Mijn Volkswagen avontuur is na 3 opels(vloeken in de kerk) vorig jaar november begonnen.Na hevig rondzoeken wat er binnen mijn budget paste kwam ik uit bij of een nette golf 4 of een bora. Toch is na een aantal auto`s bekeken te hebben de keus gevallen op een bora.Gewoonweg omdat je deze wat minder tegenkomt als golfjes of dergelijke modellen.Na een aantal bora`s bekeken te hebben die toch niet helemaal in de smaak vielen kwam er steeds een 'Us uitgevoerde zwarte bora v5 170pk' bovendrijven.op foto`s viel mij al op dat dig een hele nette wagen was en dat dit hem eigenlijk gewoon moest worden.Maar hij steeg boven mijn budget uit,Helaas! toen nog bij een andere bora v5 150pk wezen kijken en na het rijden van een v5 was ik er uit.Automan als ik ben beviel me die v5 roffel en het bijkomende koppel toch echt wel! Een v5 moest het dus worden.De v5 waar we mee gereden ging hem toch niet worden om technische redenen. Dus teleurgesteld thuis gekomen en met moeders om tafel gaan zitten om te gaan rekenen,en tot de conclusie gekomen de eerder genoemde zwarte bora moest het toch wel gaan worden.Een afspraak gemaakt en in het donker naar Tiel gecrossed om hem te gaan bekijken.Zelfs in het pikke donker viel ik als een blok voor de wagen.Na de bezichtiging nog eens overdag afgesproken en de kogel was door de kerk! dit ging mijn eerste VAG worden! Het betreft de volgende bora: Voor jullie denk ik geen onbekende daar hij voor mij van Jordthemen en daarna van Gti-er Wat specs: Vw bora v5 170pk uit 2001 in lc9z Beige interieur met hout inleg highline dus Clima,elec ramen en alles erop en eraan us lights in de voorbumper en us achterlichten Raamspoiler achter Ancdere binnenenspiegel Ruitenwissers van een nieuwe type D2 racing schroefset (hoogte en hardheid instelbaar) v6 stabistang SE tellers Grote rechter spiegel en vast nog wel dingen die ik vergeten ben te noemen De auto staat er nu zo bij: MIVW Dmpd Ik heb hem na aankoop nog iets laten zakken.Dit moet in de toekomst nog meer gaan worden nadat de voorkant genotchd is.Verder heb ik Rh crossline wielen gemonteerd in 19 inch bij 8,5 breed met 215/35 toyo proxes p4xe banden en op laatste foto een spacer van 10mm voor en 20 achter Om de 5 cilinder roffel wat meer naar buiten te brengen heb ik een APR carbonio CAI inlaat geplaatst van een r32: Dit in combinatie met een powersprint rvs uitlaat vanaf de kat zorgd voor een hele mooie donkere roffel en aardige ploffen bij gas los waneer hij warm is.Aan de einddemper hebben we 2 70mm bochtjes gelast zodat het geheel netjes weg hangt en bijna niet te zien is en oogt als een diesel einddemper :P Ik heb laatst door pure mazzel nog een set echt carbon spiegelkappen weten te bemachtigigen welke een vriend van mij besteld had voor zijn r32 maar dat ging niet passen omdat ze gemaakt zijn voor 2 grote spiegels.Wat je normaal niet ziet omdat deze sets altijd uit 1 grote en 1 kleine spiegel bestaan Voor zover was dit mijn voorstel verhaaltje wel even en me iets te binnen schiet wat ik vergeten ben voeg ik het toe :P Mvg Frank |
|
||||
|
||||
Welkom!
En een mooie bora heb je daar. |
|
||||
|
||||
Welkom . Nette bora
|
||||
|
||||
De oude van GTI-er?
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt! |
|
|||
|
|||
Hey.
Propere bora. Goede keuze van vw te kiezen boven Opel. :-)