|
||||
|
||||
De flikken in een passat?!
Gisteren een leuk pakketje folders gescoord. Het zijn die van de passat gedateerd om en nabij 8/73. Nu is het geheel al leuk, maar wat nog veel leuker is, is de bijgesloten brief:
Ik ben niet helemaal zeker dat het het origineel is, het adres is iig met een typmachine getikt. Aan de twee's op de pagina's mis ik waarschijnlijk blad een, alhoewel ik niet zou weten wat daarin zou moeten staan. Wat ik iig niet bij heb is het beschreven schaalmodel van de 4-deurs TS. Ik hoopte dat iemand hier er nog wat meer van weet. Dus barst los zou ik zeggen! Ik wil jullie de plaatjes van de rest niet onthouden: |
|
||||
|
||||
kan goed echt zijn...de politie...flikken..wouten..de smeris...lamstralen etc ..hoe je ze ook wilt noemen (doet iedereen alleen niemand durft het hier te zeggen)
rijden hier in NL al sinds mensheugenis met VW spul ook Porsches.. en ik weet zeker ook met de T2/3 bussen al toendertijd..kevers..Golfjes 1 (schiphol reed toen helemaal vol met die dingen in de jaren 80 b.t.w was een mooi zicht) Golfjes 2 en waarschijnlijk ook Passats al dan niet in variant uitvoering.. ik werkte eind jaren 80 bij een schadebedrijf waar we veel werkten voor toen de politie en de toenmalige nog niet geprivatiseerde PTT en dat was bijna allemaal VAG zat soms best leuk spul tussen...toch zeker de auto's van de recherge.. hier net over de grens in Belgie reed men in 1986 al met 4 deurs Golfjes 2 GTI KR ..en bij tijd en wijlen werden die 'goed' gebruikt... er stond standaard ook altijd een Riotgun tegen de middenconsole aan de bijrijderskant..was toen rond de tijd van de 'bende van Nijvel'.. maar goed ,die folder zal mogelijk wel echt zijn..een 75pk Passatmotor was toendertijd ruim voldoende en drugsrunners in R32's bestonden toen ook nog niet.. |
|
||||
|
||||
de folders zijn de echte hoor, geen twijfel, maar de brief zou een kopie, wel door PON, kunnen zijn. niemand een vader of grootvader bij de flikken gehad?
|