|
|||
|
|||
knipperlichten.
hallo,
ik heb een vraagje. ik heb een golfje 1 uit 81 hierbij doen me knipperlichten het niet. noodverlichting doet het wel gewoon. schakelaar is goed en relai ook uitgewisseld. zekeringkast is ook vervangen die oude was wat roestig. ik krijg geen spanning op me relai van me knipperlicht, wel brand me groene lichtje in me dashboard. wie kan me helpen. gr nico |
|
||||
|
||||
Massa probleem waarschijnlijk kijk je alarm lichten knop maar is na
|
||||
|
||||
Beetje raar verwoord style! (No offense)
Ben het met je eens dat het eens massa probleem is! Maar wat moet hij nu nakijken aan die schakelaar? Als je dat even wat duidelijk uit legt krijg je niet 10 posts heen weer omdat de topic starter het niet snapt
|
||||
|
||||
Oke heb je helemaal gelijk in ik heb zelf een keer mee gemaakt dat de Massa aansluiting op deze knop niet meer lekker was en daar door had ik exact het zelfde probleem.
Wilt dus niet zeggen dat dit bij jouw ook zo is maar het heeft bijna zeker wel met een massa probleem te maken. Deze even over al even na kijken dus niet alleen bij de boven genoemde alarmlichten knop.
|
|||
|
|||
hallo,
bedankt voor de reacties. uit eindelijk was het de alarmlichtschakelaar zelf. deze vervangen en nu doet alles het en kan ik er lekker in rijden. gr nico |
|
||||
|
||||
ik heb deze wel eens uit elkaar gehaald vlogen de onderdelen je om je oren maar heb hem wel zo kunnen maken