|
|||
|
|||
Loop of sloop
Om mijn particuliere voorraad te vullen met onderdelen ben ik op zoek naar enkele goedkope auto's, eventueel met schade.
Voorwaarden zijn: Volkswagen 15 jaar en ouder Midden en Zuid Nederland Aantrekkelijke prijs Ophalen is geen probleem. |
|
|||
|
|||
Heb nog een Golf 3 van 95!
Wel met schroefset en xenon erin met nieuwe bollen en Apk tot april 2014 Alleen zonder schermen voor! Foto's via whatsapp eventueel!
|
|||
|
|||
Mijn nummer is 06-11387357.
|
||||
|
||||
Ik heb een 3d '96 er golf 3 tdi in de aanbieding voor je. 435.000 km. loopt nog prima. voorbandjes versleten en toe aan uitlijning, voor de rest helemaal ok. met airco, elektrische ramen, in hoogte verstelbaar stuur, in hoogte verstelbare best. stoel, 6 speakers.
beetje roest/rot aan de voorspatborden en de voorstoelen zijn niet netjes. staat op 15" lmv. zou met nieuwe bandjes waarschijnlijk weer door de APK(13 augustus) komen. vorig jaar remleidingen vernieuwd en bodem roest laten verwijderen. interesse?
|
|||
|
|||
heb staan:
Golf 3 variant 1.8 bouwjaar 1997 261000km motor 100 procent, bak ook geen beauty weinig roest, de voorremmen zijn 200km oud nieuwe schijven en blokken apk verlopen barst in voorruit en klem van demper doorgerrot, verder apk ok. Goede banden met 2 reserve banden michelin. 4x elektrische ramen kleur donkerblauw. Staat in Klundert Brabant prijs 250 euro. Mocht je interesse hebben hoor ik het wel mvg peter |
|
|||
|
|||
Heb een Golf 2 staan van bouwjaar 1988, schade vooraan en links in de deur, voor de voorzijde zijn er al enkele vervang onderdelen beschikbaar. ben niet van plan er nog iets mee te doen dus mag weg
|
|
||||
|
||||
Quote:
Deze is niet meer beschikbaar
|
|||
|
|||
Polo steilheck 1986. Matzwart gerold, ziet er niet uit. Loopt en schakelt prima.
apk tot 11-2013. Prima rijdbaar maar tank vulhals niet in orde. 125 euro, ophalen in Helmond. |
|
|||
|
|||
Heb nog een Golf 2 uit '91 staan. Zwart met schuifdak. 1.3 NZ blok met lekke koppeling. Eventeel interesse?
|
|
|||
|
|||
Animo voor Lupo 1.0 (motorcode ALL) uit 1999, met ongeveer 190.000 gelopen, revisie bak onder gekomen bij ongeveer 178.000? Heeft wat schade op dak en divers plaatwerk... staal op 13' staal met winterbanden (7mm of zo) Is een auto met Duitse papieren...
Ik dacht aan € 900... Staat 10min. Vanaf nijmegen (a325) Last edited by Buhrmann : 03-08-2013 at 14:01. |
|
|||
|
|||
Heb nog een golf 1 op wielen, niet compleet! Mag voor €150 weg.
Gr. |
|
||||
|
||||
Quote:
Stuur me eens wat foto's aub coenenfreak@yahoo.com |
|
||||
|
||||
heb nog een jetta mk2 staan mag ook weg voor niet al te veel geld