|
|||
|
|||
ingelaste plaat behandelen golf1
hallo ik heb in men golf1 aan de passagierszijde een nieuwe plaat moeten inlassen nu wil ik deze gelijk tegen roest behandelen heb al wat gehoord over owatrol oil ff rode menie maar weet ni egt goed oe da in zijn werk gaat en aan de buitenzijde kom je uit op de wielkas hoe behandel ik dat best aan de buitenzijde als einde weet ik dat er terug een antisteenslag op moet maar wat daaronder? wil ook inneens de onderkant opnieuw doen met antisteenslag dat ga ik doen met een kwat maar moet er nog een laag onder?
[IMG]DSC_0052[/IMG] alvast bedankt. david Last edited by davidvermeulen : 18-11-2013 at 12:30. |
|
||||
|
||||
Je kan hier je foto uploaden wordt hij ieder geval zichtbaar
http://www.volksforum.com/albums/upload.php
|
||||
|
||||
Ik zou RX gebruiken van Caprotech.
|
|||
|
|||
ja snap niet goed hoe die foto hier krijg ma ja. ja ik heb iets gehoord van rode menie een leerkracht van mij weet waar ik dat spul kan halen de echte nog van vroeger niet de namaak spulletjes. maar ik schuur alles goed weg met een staalborstel dan de rode menie erover en dan heb iets gehoord over epoxy en alles en van nog een eindproduct tegen vocht enzo iemand die me heir mee kan helpen wil zoveel mogelijk zelf doen als doende leerde natuurlijk maar tips zijn ook wel handig
mvg david Last edited by davidvermeulen : 18-11-2013 at 20:57. |
|
||||
|
||||
Lees je ook wel eens wat je hebt ingetoetst?
Ik ben geen expert in de Nederlandse taal, maar je spelling.
|
||||
|
||||
Denk dat zijn toetsenbord kapot is
|
|||
|
|||
ja als ik rap typ durf ik wel eens wat inkorten of foutjes typen.
dit zal je wel beter verstaan denk ik. heb je verder een antwoord of idee op mijn vraag? |
|
||||
|
||||
Nieuw plaatwerk kan je het beste spuiten met epoxy-primer.
Er staat genoeg over geschreven hier op het forum. Hier bijvoorbeeld een mooie hoe de bodem aan te pakken. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=94825
|
|||
|
|||
bedankt helaas kan ik op het moment mijn golfke ni scheef kantelen .
|
|
|||
|
|||
ik ga voor de binnezijde epoxyprimer 2k gebruiken maar moet dat overspoten worden? mijn vloermat komt er terug over
Last edited by davidvermeulen : 18-11-2013 at 23:24. |