![]() |
|
|||
|
|||
![]() Yuuuw,
Ik ben opzoek naar het elektrisch schema van een golf 1 cabrio met 2H motor. Kan iemand me hier mee helpen? Of zeggen waar ik het kan vinden? Alvast bedankt Greetz Jan |
|
|||
|
|||
![]() Kheb wel een schema van een golf 1 gti. Komen wel veel dingen overheen. Maar niet alles natuurlijk. Misschien heb je daar wat aan?
|
||||
|
||||
![]() Bentley kopen kan nooit kwaad.
Je staat er van verbaast wat er in staat. |
|
|||
|
|||
![]() @ steven16V; zou fijn zijn, als ik al maar eens ergens een aanknoop punt heb.
@ Cabby 82 TDi; waar kan ik die kopen, ik ben al tijdje opzoek naar een handboek of dergelijke, maar vind bitter weinig. ALvast bedankt Greetz Jan |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Oke, dan moet je me ff een e-mail adres doen. Wel een mail die grote bestanden kan ontvangen. Ik heb ze op mijn pc op het werk staan. Dus dan kan ik hem morgen wel versturen. Groeten
|
||||
|
||||
![]() Hier een klein gedeelte:
![]()
|
|||
|
|||
![]() @cabbyg60 Ik heb je het schema verstuurd. Suc6 ermee.
|
||||
|
||||
![]() Niet helemaal ontopic, maar een nieuwe is nou ook weer niet nodig...
Ik ben opzoek naar het elek. schema van de '80er GTI (EG), kwam er wel 1 tegen van de '83er, zit daar veel verschil in of is dat wel een beetje bruikbaar? Of heeft iemand toevallig die van een EG liggen? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb wel wat liggen alleen weet ik niet of de eg er in voor komt staan alleen jaar en type bij
|
|
||||
|
||||
![]() www.xs4all.nl/~valo
Deze man weet echt veel van autoelektronica... en dan met name de oudere modellen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jaar: 1980 motor: 1.6 Quote:
Handige Link, in de favo..danke |