|
|||
|
|||
Rotrex C30-84 compressor kit voor G60
Te koop aangeboden:
Nieuwe Rotrex C3-84 compressorkit: - Nieuwe Rotrex C30-84 compressor(voor motoren 1.5-2.5 liter, vermogen tot 325pk mogelijk) - Nieuwe fles Rotrex olie, 1 ltr(kost alleen al 135 euro) -olie-reservoir(Golf 3) met slangen, filter en opvoerpompje -Nieuwe steun voor op een 1.8 G60 motor Deze set is nu icm de steun geschikt voor bv een 1.8 G60 motor, maar kan met iedere andere steun op iedere motor worden bevestigd! Set kost nieuw bij Rotrex: 2295 euro Mijn vraagprijs: 1300 euro Op te halen in Spijkenisse, of te verzenden Foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=UAUI4ECY |
|
|||
|
|||
Even weer onder de aandacht!
|
|
|||
|
|||
Weer omhoog!
|
|
||||
|
||||
wat is het maximale dat haalbaar is aan vermogen Niels ? ik rij nu met iets meer als 350pk met de g-lader.Is dat ook haalbaar met de rotrex ?
|
|
|||
|
|||
Ruud, deze compressor staat op de Rotrex site als max 325pk met de geleverde poelie, mogelijk met een kleinere poelie iets meer, maar ook deze compressoren houden niet echt van overtoeren..
Ze zijn wel een stuk betrouwbaarder bij dit vermogen dan de G-lader.. |
|
|||
|
|||
waarom zit er eigelijk zo knijpballonnetje tussen de olie leiding?? vroeg me dit zo af om hem de eerste keer goed gevuld te krijgen met olie??
|
|||
|
|||
Idd, omdat de compressor zijn eigen oliereservoir en voorziening heeft, is het verstandig om voor de eerste keer daadwerkelijk te starten 'ff' handmatig voldoende olie te persen, zodat het lager al lekker gesmeerd is..
|