|
||||
|
||||
Eindelijk foto's met m'n MK2 er schoon op. Update @ P2
Vandaag lekker m'n auto gewassen met een hogedruk spuit en spons zeep e.d. Alle randen onder druk uit gespoten, wielkasten e.d.
Ik wil nog wat kleine dingen aan m'n golf doen, dat is bijvoorbeeld onder de voorbumper dat plaatwerk vervangen, zit nu een deuk ik... Ook misschien nog een keer leuke velgjes, denk ATS Cups ofzo. Hier de foto's Laatste hier in de straat: Wat is er nu allemaal aan gedaan heb; Koppelingsplaten vervangen. Daarbij gelijk distributie kap en startmotor rood gespoten en wat motorsteunen zwart. Velgranden opnieuw zilver gespoten. Lak gepolijst/gepoetst. Nieuw rechtevoorspatbord Nieuwe voorbumper Hoedenplank en achterbakbodem gemaakt. Speakers in deuren gebouwd, oude koffiefilters (speakers vervallen) CDwisselaar ingebouwd. Nieuwe Headunit. Plannen: Onderhoud; bougies, olie e.d. vervangen Temp sensor halen :p Andere velgen misschien Misschien iemand anders nog ideeen Meer foto's op http://golf.sjig.nl Mzzl's
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Go0s-Golf : 03-07-2005 at 09:43. |
|
||||
|
||||
Quote:
schroefset!! dan issie gelijk af
|
||||
|
||||
ja indd op zn buik met atsjes eronder zou hem goed staan
|
|
||||
|
||||
heb nog wel 60/40 veren liggen voor juh...
|
||||
|
||||
Aan verlagen heb ik ook zitten denken, maar hier in Vught zijn nogal veel (heel veel) drempels... En omdat ik ook vindt dat een auto praktisch moet zijn, denk ik dat verlagen niet handig is...
Ga eerst sparen voor ATSjes, daarna zien we wel verder
|
||||
|
||||
Naar beneden, verbreed staal....en die sticker achterop met die fiets....LATEN ZITTEN! Geweldig!
|
||||
|
||||
die sticker BWAHAHAHAH das een echte killer
Big_Mac_Mark heeft gelijk |
|
||||
|
||||
gaaf man! doet me denken aan m`n ex... geweldig!!
het hart van de wielen zilver maken lijkt ook ineens heeeel anders dakspoilert eraf.... 16V lip eronder en al het kunststof ff mooi zwart maken..
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind m'n wielen met het hart zwart juist zo mooi eigenlijk . Ook vind ik m'n spoiler wel vet, heb hem nog niet veel op andere golfjes gezien. Netjes en niet overdreven groot 16v lipje is wel vet denk ik... binnenkort de sloop maar weer eens bezoeken
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Go0s-Golf : 23-05-2005 at 11:56. Reason: Tiepvout |
|
||||
|
||||
dat je de dakspoiler niet veel ziet op andere golfjes zou al genoeg moeten zeggen :p
|
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, daar zit ook weer iets in ja Maargoed, ik ga binnenkort naar een nieuw interieur kijken. Heb al iets op het oog, hoop dat ik die snel kan halen
|
||||
|
||||
w000t, donderdagavond even naar duitsland om het volgende te halen:
Compleet 16v interieur - Achterbank MET hoofdsteunen - Bestuurderstoel ZGAN - Vloerbekleding - Stijlbekleding en deurbekleding Helemaal compleet. Ook nog Wolfsburg 16v achterlichten (zwart/rood) Heb ik van het weekend nog iets te klussen Foto's van de advertentie: Ben benieuwd
|
||||
|
||||
ziet er leuk uit zo, en t zit stukken beter dan standaard vind ik! en echt veel werk is t niet zo'n interieur, alleen die achterste zijpanelen vind ik altijd rot, met die stomme klemmetjes bij dat rubber van het raam. nou zucces er mee iig!
|
||||
|
||||
pffff, snik snik, dit doet me denken aan mijn vorige liefde.....
een tip, ik zou als ik jou was de bumpers en lijsten eens lekker oppoetsen en ze dus mooi zwart maken! dat zijn de kosten ook niet! Dit was de mijne Had er ook een 16v interieur inzitten! met een Corrado dashboard! De bumpers zwart, een klein beetje omlaag en mooie heldere koplampjes scheelt al ontzettend veel!!! Voor meer inspiratie www.kevintdi.nl en dan onder projects Maar verder een gaaf bakkie, en inderdaad die stikker moet je laten zitten :p |
|
||||
|
||||
KevinTDI, ik heb ze al eens opnieuw zwart gemaakt met silleconen spray... maar dat is maar tijdelijk. Hoe heb jij dat dan gedaan?
Mooie mk2 had je btw
|
||||
|
||||
hmm ik pak altijd gewoon schoensmeer zwart, blijft lekker lang zitten, je moet het alleen niet in de volle zon aanbrengen want dan krijg je streepvorming als je niet snel genoeg uitpoetst.
|
||||
|
||||
Quote:
ik gebruik daarvoor: Turtle Wax Black Chrome Description: Turtle wax black chrome geeft zwarte bumpers, spoilers en raamstroken weer de originele glans en kleur. Bij iedere auto acces. zaak wel te koop, denk dat ze bij een of andere halfords wel dit product hebben! Het bleef bij die van mij 3 weken zitten na 3 weken werd het langzaam weer wat grijzer... Echt fijn, maar kijk uit dat het niet in je kleren trekt :biggrin: en inderdaad een set verbrede stalen wielen is echt heel erg dik |
|
||||
|
||||
Quote:
Oh thnx, zal binnenkort eens gaan kijken voor dat spul. Volgens mij verkopen we dat bij de formido (daar werk ik namelijk :p) Btw, het nieuwe interieur is binnen Echt in superstaat!! "Jammergenoeg" is morgen m'n ma jarig, dus weet niet of ik echt tijd voor heb. Anders wordt het zondag Zal morgen eens even foto's schieten
|
||||
|
||||
Quote:
gewoon doen joh, je moeder begrijpt het wel |
|
||||
|
||||
weet je wat je moet doen?????
je moet gewoon al het kunststof van je auto af halen... dus sierstrips..bumpers...strip bij achterklep....en de wielkuiplijsten... lichtjes opruwen met een scotch..... ontvetten... MATZWART van MOTIP erop... KLAAAARRRR