#1
|
||||
|
||||
VW Caddy MK1 vast in versnelling
Hallo,
Ik ben Henk en sinds kort eigenaar van een caddy mk1 uit 1989. Helaas staat hij nu stil omdat hij vast zit in de versnelling. Ik kan ook niet meer wegrijden, hij koppelt nog wel. Een paar weken geleden begon hij ontzettend te fluiten in de 2e versnelling, maar reed nog wel prima. Ben al op zoek naar een andere versnellingsbak en wil dan gelijk koppelingsplaten en etc vervangen. Dit doe ik niet zelf, laat ik doen door een vriend die er wel verstand van heeft. Motorcode JK en Bakcode 5B Iemand nog ideen of tips voor onderdelen sites, etc. |
#2
|
||||
|
||||
5B is wel een erg korte bak,wil je 4bak blijven rijden?
|
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, ik ben ook aan het kijken naar een 5 bak |
#4
|
||||
|
||||
Ik heb nog wel een FF bakje voor je liggen. Gereviseerd en nooit meer gemonteerd geweest. FF vind ik de persoonlijk de fijnste bakken met de lange 5. Bij interesse doe maar een pb!
|
#5
|
|||
|
|||
Ook ik heb nog een ff liggen, niet gereviseerd.
Mag tegen een vriendelijke prijs weg. |
#6
|
||||
|
||||
Kan je wel aan een 4s helpen.
Kan alles na kijken/reviseren, de meeste bakken zijn al meer dan 20 jaar oud. Je hebt bij ombouw naar een 5 bak een andere baksteen nodig en een keuze handel |
#7
|
||||
|
||||
ik denk dat een ff bak wel wat lang is voor een ongeblazen 16 diesel, dan zal een 4s beter zijn idd
|
#8
|
||||
|
||||
Heeft er iemand in de buurt van dedemsvaart nog een schakelvinger van een 5 bak?
|
#9
|
||||
|
||||
5 bak is niet te lang voor een een gewone diesel hoor, in tegendeel, ik rij daar ook mee en het rijd echt waanzinnig fijn. Zo'n "vinger" heb ik denk ik ook nog wel liggen.
|
#10
|
||||
|
||||
Wat is de code van je oude bak?
|
#11
|
||||
|
||||
5b
|
#12
|
||||
|
||||
Heb ik wel belang bij.
Wat vraag je er voor? Jan |
#13
|
||||
|
||||
Quote:
Als je een redelijk bod doet dan is hij van jou, Ik neem aan dat je het eerste verhaal wel hebt gelezen. Zo gauw mijn auto klaar is, dan is hij beschikbaar in Dedemsvaart |